Forum > Demolåtar
Harmonica mike/ Å moder jord. Version 4 2/1
ynot:
bra sång bra text men musik o sång ,,budskap sitter inte ihop riktigt för mig. lite för laidback lirat o försiktigt framfört både trummor bas o piano. Fan det handlar ju om moder jord vilket känns tydligt i sången lite mer stake i spelet så är den i hamn ..
tony
Harmonica mike:
--- Citat från: ynot skrivet 08.01.2008, 16:28:32 ---bra sång bra text men musik o sång ,,budskap sitter inte ihop riktigt för mig. lite för laidback lirat o försiktigt framfört både trummor bas o piano. Fan det handlar ju om moder jord vilket känns tydligt i sången lite mer stake i spelet så är den i hamn ..
tony
--- Slut citat ---
Tony:
Ja jag var tveksam i början till hur text framförandet kontra musiken skulle funka..Nu har jag vant mig och tycker att det flyter på..På trummorna finns det ju en hel del att göra,men det övriga tycker jag funkar rätt hyfsat..några felslag på pianot,men det är ju bara mänskligt..Möjligen så tillför jag nåt mot slutet,där är det tunt det håller jag med om.Kanske lite mer blås under hela låten oxå..Nåväl,den får vila tills jag har studion i ordning,så får vi se vad som går att göra..
Tack för kommentar.
Mvh
Micael
Fidden:
Svängigt värre! Saknade nästan en såndär svart energisk gospelkör, skulle passa perfekt :)
Bra text också.
Harmonica mike:
--- Citat från: Fidden skrivet 09.01.2008, 18:34:27 ---Svängigt värre! Saknade nästan en såndär svart energisk gospelkör, skulle passa perfekt :)
Bra text också.
--- Slut citat ---
Tack föär kommentar Fidden.
Gospel kör,,tja värt att testa. Ont om gossar bara :lol: men jag fattar vad du menar..Testar nog lite blås prylar och kanske ditt tips..Men då behövs det andra pipor än min..
Mvh
Micael
Harmonica mike:
Bumpar för att Emulatorn skall hitta igen denna :wub:
Digga på Mr T,och så hör du av dig uti projekteringen..he he
Mvh
Micael
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida