Kontrollrummet

Jag är ett monster o jag borstar inte tänderna

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad martinm

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 684
  • What you hear is what you get
    • Visa profil
  • Soundcloud: osbreborn
Nytt med Herr Hundhufvud Metal Orchestra  :ph34r:

Spotify:


Youtube:

Mina projekt 'the fat martin' och 'Herr Hundhufvud Metal Orchestra' kan man hitta på Spotify, Youtube o typ alla andra streamingtjänster. Var unik o lyssna idag - nästan ingen annan gör det.


Utloggad Burnin_Sven

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 016
    • Visa profil
Det låter fint, inte min favvo still dessvärre men jag är tillräckligt insatt för att höra att det är bra grejor. Gillar också flera av dina låtar på youtube bland annat låten Josefin.


Utloggad martinm

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 684
  • What you hear is what you get
    • Visa profil
  • Soundcloud: osbreborn
Det låter fint, inte min favvo still dessvärre men jag är tillräckligt insatt för att höra att det är bra grejor. Gillar också flera av dina låtar på youtube bland annat låten Josefin.

Tackar!  :)
Mina projekt 'the fat martin' och 'Herr Hundhufvud Metal Orchestra' kan man hitta på Spotify, Youtube o typ alla andra streamingtjänster. Var unik o lyssna idag - nästan ingen annan gör det.


Utloggad equality

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 390
    • Visa profil
    • SoundClick
Skön attityd i sången som kanske skulle upp några dB. Kan inget om genren men hör kompetent lir och fyndiga växlingar.
'There's no money in poetry, but then there's no poetry in money either.' Robert Graves


Utloggad martinm

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 684
  • What you hear is what you get
    • Visa profil
  • Soundcloud: osbreborn
Skön attityd i sången som kanske skulle upp några dB. Kan inget om genren men hör kompetent lir och fyndiga växlingar.

Tack! Nu blir det inga ändringar eftersom det redan är utgivet, men du kan ha rätt  :lol: Jag vet inte heller något om genren och då har jag ändå gjort låten  :P
Mina projekt 'the fat martin' och 'Herr Hundhufvud Metal Orchestra' kan man hitta på Spotify, Youtube o typ alla andra streamingtjänster. Var unik o lyssna idag - nästan ingen annan gör det.