Forum > Färdiga produktioner
stajo & stensdotter - se dig själv
Toby:
Hej! Skön låt med lite för höga stråkar ibland. Tycker du ska skruva lite på dom. Fin sång och bra melodi. Någon skrev att det svajar en aning här o där. Med det menar jag att det rytmiskt svajar lite men tyckte nog att det var mest i början. Hade lite svårt för trumkompet först men vande mig mot slutet av låten. ;-)
Snyggt jobb på det stora hela! :)
stajo:
--- Citat från: bimbambop skrivet 05.03.2007, 00:26:50 ---
Mmmm.... Låt, arr, sång...
Det är sånt här folk vill höra på radion en söndagförmiddag!
--- Slut citat ---
:) jo det hade varit trevligt!
stajo:
--- Citat från: Toby skrivet 05.03.2007, 13:09:11 ---Hej! Skön låt med lite för höga stråkar ibland. Tycker du ska skruva lite på dom. Fin sång och bra melodi. Någon skrev att det svajar en aning här o där. Med det menar jag att det rytmiskt svajar lite men tyckte nog att det var mest i början. Hade lite svårt för trumkompet först men vande mig mot slutet av låten. ;-)
Snyggt jobb på det stora hela! :)
--- Slut citat ---
tjena
Kul att det funkar. Jo jag tror jag skall ta mig i kragen o fixa till dem, det är nog egentligen bara några toner som fått lite hårt anslag tror, men även jag retar mig lite...
Tack för kommentarer :)
equality:
Ojdå har jag inte kommenterat i den här tråden? Det var dåligt men ni vet ju vad jag tycker, jag tycker den är helt underbar.
Klart det bästa från nån av er jag har hört. Ändra typ ingenting! OK, ez-drummer framkallar svår allergi men det finns ju medicin.
valdez:
Jättefin låt!..stämningsfullt!
Fina stämmor! bra sång och här kommer karaktären i rösten fram på ett bra sätt..den lite rundare mjukare klangfärgen gör sig väldigt bra i låten!.
Bra jobbat Stajo och Stensdotter!.. :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida