Forum > Demolåtar

TEMU: Alive (in spite of you) Ny version

<< < (8/11) > >>

Dividend:

--- Citat från: ynot skrivet 13.03.2007, 01:37:12 ---föresten fan vilken bra låt :D :wub: :lol: :wub:

--- Slut citat ---
Ja jävlar vilket drag det är i den här låten... Faaaaaan vill ha en hel skiva Emulator....  :D

Emulator:
 :)

jobbar på typ fyra liknande...blir väl nån samling då ;)

Kul att det uppskattas!

Mikke:
Även här tycker jag att ni hittar rätt. Jag fattar inte hur ni får så mycket liv o rörelse i musiken att gå ihop och bilda EN enhet. ynot du gör bra ifrån dej igen. Rätt frasering och kraft på de rätta ställena imo. Gurran är väl din? Även den är rätt.  B)

Precis som de andra låtarna jag hört med er så funkar produktionen så himla bra. Låten dör o lever upp igen så skitsnyggt. Bra låt och rätt ljudmozaik. Önskar man fick va med när ni skapade en låt  :wub: . Gott mos! / Mikke

Emulator:
Det är nog lite av ett konststycke at få ihop..måste väl vara sisådär 40 steroeospår utan att det grötar FÖR mycket. Jag gillar när tex en syntba ligger och pumpar och bara hörs ibland när filtret skuvas lite eller ågra andra element går ner lite....eller kanske för at ljudet blir mer genomträngande på ett par toner.

Trots det monotont mullrande slamret känns det som den är levande, mycket tack vara ynots kopparrör mot strängarna tror jag.

Kul att den gillas!

carl cadello:
Jaha. Nu förstår jag varför du vill att jag skulle lyssna på den. den är ju bara sSÅå bra.

Och jag som gillar treminuterslåtar. :blink:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion