Forum > Demolåtar
TEMU: Alive (in spite of you) Ny version
Fidden:
Du anar inte hur länge jag väntat på en uppföljare till dom tre första spåren på U2's Pop, som fortfarande håller efter 10 år i skivhyllan. Äntligen kom den :)
Visst, lite otydligare låtkropp, som nog härstammar i tonys improviserade(?) sångmelodi, men här fungerar det utmärkt. Lite härliga Bowie-vibbar i sången också. Gött.
DåligtGehör:
Du skapar en härligt stökig och spänningfull atmosfär. Gillar särskilt gitarrer och annat som drar i låten.
Något för dominant virvel.
Fast jag tycker att det är rätt med gitarrer m.m. jobbandes i bakgrunden så vill jag höre dem lite mer. Eller är det bara virveln ner kanske?
ynot:
tackar för fedd grabbar...
YLLET hoppas att rätt mastrare dyker upp bara.. ;)
fidden roligt att u2 feelingen uppträder hos dig diggar den plattan oxå..improoviserad är väll rätt ord flödet rinner väll åt rätt håll här....
Dåligt gehör gitarrerna är inspelade i total frånvaro av resultat eftersom det bara var ett test men fan iblsd sätter det sig lik förbenat,, tackar
tack även den emulator för allt du gör o är :D
Emulator:
tack fidden och dåligt gehör..och ynot! tack för den!
Som sagts så blir det väl en version två av denna så småningom, lite strukturerat men utan att döda nåt. ynot gör de tre bästa gitarrtoner jag hört vid 2:08 ;) de klippte jag ihop introt av. de rör ingen :D
Tack åter igen!
ynot:
föresten fan vilken bra låt :D :wub: :lol: :wub:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida