Forum > Demolåtar
TEMU: Alive (in spite of you) Ny version
Dividend:
Emulator fångade mig precis innan han skulle gå och lägga sig, eftersom jag sade tidigare att jag skulle skriva något mer konkret och konstruktivt än "bra jobbat". ;)
Alltså det första är att rytmen är så jäkla medryckande, det andra är tonys röst. Har lyssnat på låten hela dan, blandat med metal och lite lite chopin. Först i mp3 spelare ute på stan, det är en speciell känsla att lyssna på den här typen av musik (nån som kommit fram till vad det är för genre? ;) att gå omkring bland miljoner kineser i en annan del av världen. Sen hemma på "kontoret". Det är helt enkelt "bra jobbat" inget man tröttnar på i första taget, utan låten växer betydligt efter 4-5 genomlyssningar. Jag vill ha meeeeer.... ;)
(Fasen, det är så attans irriterande att jag inte kan komma på nåt dåligt hehe. Om jag gör det så återkommer jag igen ;)
Emulator:
Karl: tackar ska du ha, man blir ju nöjd varje gång det tilltalar någon!
Dividend: Väntade med spänning på analysen från peking efter uttalandet att det va laddat i mp3spelaren. Tack för feed.
Och nej, inte sova...åkte till jobbet!
:D
valdez:
Gillar detta som tusan..skön rytm och bra sång!
Ljudbilden får ni jobba lite mer på..känns som det är lite för mycket diskant här o där....rythmgrejen i slutet kan bli lite fetare annars kanonbra jobbat!
Emulator:
tack för lyssningen!
Skall kolla upp dina synpunkter :) kul att det uppfattas positivt !
Yllet:
Genom mina lurar:
Tycker det låter riktigt bra, bortsett från en del vassa smackljud/s från leadsången emellanåt. Inget direkt störande dock, då produktionen är riktigt skitig. För övrigt är sången bra. Man är ju lite svag för iggy/bowie ;)
Ljudbilden känns helt rätt för sin genre, och trummorna funkar förvånasnvärt bra. Med en bra mastring kommer detta bli kanon.
Tummen upp från mig i alla fall
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida