Forum > Demolåtar

TEMU: Alive (in spite of you) Ny version

<< < (5/11) > >>

Emulator:
hellpig: vore jättesnällt! Hojta till. jag brukar ha demosar gåendes typ 10 varv, sen tyst ett tag (ok 10 är att ta i med 6,5 minuter ;)) sedan när man lyssnar känner man alla ljud och vet vad man saknar :)

IDF: Jag är mållös...tack och bock. Och tack igen. skitkul!

Orkar du vid tillfälle finns ett par TEMU-undersökningar (hum, ynot/enu-låtar) som du mer än gärna får titta på...

vi kan väl höras.

Tror att jag ska ta mig en whisky och läsa igenom alla positiva saker som skrivits....känns verkligenjättekul!

puh!

Emulator:
Förresten....en elak slappig bas på vissa partier.....någon? ;)   

ynot: såg ju basen hemma hos dig...;) kanske belastar tillräckligt just nu med allt :D

idf:

--- Citera ---IDF: Jag är mållös...tack och bock. Och tack igen. skitkul!

Orkar du vid tillfälle finns ett par TEMU-undersökningar (hum, ynot/enu-låtar) som du mer än gärna får titta på...

vi kan väl höras.
--- Slut citat ---
mållös!? oj.. vasego!! :) de ja ville ha fram är att jag gillar det.. så mållös behöver du inte bli över att jag gillar den o skriver va jag tycker.. ;) jag är inte direkt ngn A&R.. ni är bara bra.  :wub:  ;)

:D temu.. ;) finfint!! jag tittar gärna på ett gäng ljudfiler!!! kasta över en .rar fil eller en .zip fil i dagarna.. iofs har jag tre feta uppsatser som ska vara färdiga i dagarna.. men hörru eddiebaby, jag tar gärna på mig ansvaret för en remix.. du vet eddiebaby, det är bara att hojta till på msn..

ynot - adda mig på msn! jag gillar din röst!
Emulator - du är snäll, och jag gillar dina idéer..

fan vad ni är kreativa.. det gäller även equality.. !!
jag är imponerad hur mkt ni hinner med. jag själv ligger mest och sover..fastän att det är de största slöseri med tid överhuvudtaget!!!!! -_-

karl:
verkligen skön låt...allt sitter som en smäck i mina öron..och påminner lite om Bowie när han börjar exprimentera...sound nice

//: karl

idf:

--- Citat från: karl skrivet 11.03.2007, 01:21:16 ---verkligen skön låt...allt sitter som en smäck i mina öron..och påminner lite om Bowie när han börjar exprimentera...sound nice

//: karl

--- Slut citat ---
ahh.. hittade en bok på bokrean, på akademibokhandeln.. så jävla najs.. den hette typ "from bowie to stardust and back to bowie" asfet.. med minst 500 bilder enbart på david/ziggy!!!  :wub:
köpte den inte, men jag läste typ halva!!  ^_^

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion