Forum > Färdiga produktioner

Zorrow - Schrödinger´s cat

<< < (3/3)

equality:
Kan inget om denna genre. Mycket kraftfull och gillar det återkommande riffet starkt. Kören överraskar. Kul! Låter hur kompetent som helst.

HasseFX:
Riktigt bra låt, arr, spelat.... ja allt är rätt, men mix/produktion låter lite för "rent" och HiFi för genren IMHO  :rolleyes:  Å andra sidan 'r det kanske avsikten och det respekterar jag förstås!

zorrow:

--- Citat från: equality skrivet 17.01.2021, 11:25:01 ---Kan inget om denna genre. Mycket kraftfull och gillar det återkommande riffet starkt. Kören överraskar. Kul! Låter hur kompetent som helst.

--- Slut citat ---

Tack för lyssning och vänliga ord  :D

--- Citat från: HasseFX skrivet 17.01.2021, 23:45:17 ---Riktigt bra låt, arr, spelat.... ja allt är rätt, men mix/produktion låter lite för "rent" och HiFi för genren IMHO  :rolleyes:  Å andra sidan 'r det kanske avsikten och det respekterar jag förstås!

--- Slut citat ---

Har limmat mixen lite. Gillar i o f s ljudbilden när den är rå/ren/HiFI. Men det blev nog aningensbättre nu. Tack för bra tips!

Asti:
Låter riktigt bra! Sköna gitarrer och snyggt lir!
Trummorna kanske kunde varit lite "vildare"... :unsure:
Gillar kören, som är en snygg stilbrytning!
Fin mix/prod/arr! Bra!
/Asti

zorrow:

--- Citat från: Asti skrivet 20.01.2021, 10:47:21 ---Låter riktigt bra! Sköna gitarrer och snyggt lir!
Trummorna kanske kunde varit lite "vildare"... :unsure:
Gillar kören, som är en snygg stilbrytning!
Fin mix/prod/arr! Bra!
/Asti

--- Slut citat ---

Aj då. Ytterligare önskemål  :wacko: Nä, skämt åsido, stort tack för lyssning och kommentar. Du har en utmärkt känsla för musik. Jag har jobbat en del med trummorna men de är kanske lite monotona. :unsure: Men det är i viss mån meningen. Lite som Rammstein tänkte jag mig. Ska fundera vidare...

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion