Forum > Demolåtar
1up_Dividend-Dricka Snaps!
Bengan_gbg:
Fan att ni orkar lägga så mkt energi på sånt här. Jag tycker bakgrundskompet och i princip hela texten funkar men det är ju, utan att jag är för brysk inför jul, så jäkla otight och svajigt med timingen på sången att det sväng som skulle kunnat dunstar fortare än snapsen. Det blir för styltigt liksom.
Harmonica mike:
Drog på smilbanden genom hela alstret,kul text.
På nåt sätt så vänjer man sig med prat sången,förmodligen pga. humorn i låten.Gör inte så mycket att det är otajt och släpigt - med tanke på vad låten handlar om så går budskapet fram - inte dricka sprit när man sjunger :lol:
Starkt!! Jobbat boys.
Mvh
Micael
1up:
--- Citat från: Bengan_gbg skrivet 17.12.2007, 22:03:49 ---Fan att ni orkar lägga så mkt energi på sånt här. Jag tycker bakgrundskompet och i princip hela texten funkar men det är ju, utan att jag är för brysk inför jul, så jäkla otight och svajigt med timingen på sången att det sväng som skulle kunnat dunstar fortare än snapsen. Det blir för styltigt liksom.
--- Slut citat ---
Hur vi orkar? oj! Vi har aldrig så kul som när vi flummar ihop sånt här på några få timmar! Ren inspiration och skaparglädje, i alla fall om jag talar för egen räkning.
Det blir väl kanske så att det interna inte riktigt når ut. Min del av sången är ju meningen att låta dålig. Hur sjunger man när man är på fyllan liksom? ;)
mahan:
Jou!
NER MED SPRITEN
genom halsen
Ingen superhit, dock en SUPer, men gud va rolig! Och efter 3:00 tycker jag den verkligen kommer igång.
Testa med att banda den på nytt efter en halv flaska Absolut, då vet vi exakt hur det låter på fyllan! :D
h. johan
1up:
--- Citat från: mahan skrivet 18.12.2007, 00:59:55 ---Jou!
NER MED SPRITEN
genom halsen
Ingen superhit, dock en SUPer, men gud va rolig! Och efter 3:00 tycker jag den verkligen kommer igång.
Testa med att banda den på nytt efter en halv flaska Absolut, då vet vi exakt hur det låter på fyllan! :D
h. johan
--- Slut citat ---
Bra förslag. :) Får dubba till helgen och bjuda in halva kvarteret. ;)
Tack för lyssning!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida