Forum > Demolåtar

EMU: Everywhere I Go ver 1.0 071215

<< < (5/5)

Arete:
Gillar din röst, men det är jäkligt svajigt och småfalskt just nu tycker jag. Falsettdelarna tycker jag inte låter bra alls, du låter väldigt osäker på vad du vill få till med dem. Lovande låt annars, men sången tycker då du bör lägga om. Kan prova lägga lite falsett om du vill, har börjat få lite kontroll på min röst däruppe nu (fast ingen kontroll alls längre ner istället :-) ).

Emulator:

--- Citat från: Wernborg skrivet 18.12.2007, 22:00:37 ---
--- Citat från: Fidden skrivet 17.12.2007, 19:31:45 ---Vem behöver fler än 2 ackord?
--- Slut citat ---

Jag behöver ett G också. Sen är jag nöjd på den fronten. Lite omtagningar på sura sången också.

:)

--- Slut citat ---

de e på G  :rolleyes: Nej, jag är inte från göteborg.

;)

--- Citat från: Arete skrivet 18.12.2007, 22:39:42 ---Gillar din röst, men det är jäkligt svajigt och småfalskt just nu tycker jag. Falsettdelarna tycker jag inte låter bra alls, du låter väldigt osäker på vad du vill få till med dem. Lovande låt annars, men sången tycker då du bör lägga om. Kan prova lägga lite falsett om du vill, har börjat få lite kontroll på min röst däruppe nu (fast ingen kontroll alls längre ner istället :-) ).

--- Slut citat ---

tack för lyssningen :)  Jag vet att jag mest flummar omkring, men det är oxo meningen med detta, att kolla om jag får till nån. personligen tycker jag falsetten låter krig =D  Den lägre stämman vet jag att jag kan få till bra mycket bättre men det va inte i fokus på denna tagninen :D

tack för erbjudandet om falsettpålägg, men detta är mest ett övningsobjekt mer än något annat just nu :)

Postar en version om jag lyckas få nåt bättre ur stämbanden!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion