Forum > Färdiga produktioner
Yllet - Mental Aid
mahan:
Ha haaaa... :P :lol: :D
Obbnäs manskör på festhumör! Kören e nästan för långt fram, men ska väl låta andra kommentera detta.
Själva låten som helhet sitter som smäck, låter lixåm äkta pub och stämningen är på toppen! :)
h. johan
ynot:
tyvärr inte min musikpåse .antagligen för att det är social musik där men umgås till den med öl å så .. men tycker att det är lite mycket diskat i mixen för min smak iofs lyssnarjag på s....t högtalare just nu. nja tar inte tag i ynot,
tony
david.roennlund:
--- Citat från: Emulator skrivet 15.12.2007, 14:00:46 ---irish pub :) skall testa lite oxo. ev några polare med pilsner här sen. kanske skulle köra live med berusade människor + :D
återkommer :)
PS: skön låt! Testa om nån kan lägga lite sådär snygg irländskt fiol på? Rönnlund kanske? :)
--- Slut citat ---
Rönnlund här...
Ska prova lite fiolslingor, hör lite fina i huvet, ska se om de kan komma ut :)
Yllet:
--- Citat från: ynot skrivet 20.12.2007, 21:00:27 ---tyvärr inte min musikpåse .antagligen för att det är social musik där men umgås till den med öl å så .. men tycker att det är lite mycket diskat i mixen för min smak iofs lyssnarjag på s....t högtalare just nu. nja tar inte tag i ynot,
tony
--- Slut citat ---
Man kan inte all musik och ärlighet vara längst, eller vad är det man säger. Att mixen känns diskant beror nog på att ukulelen ligger i centrum tillsammans med melodikan, två väldigt basfattiga instrument. Jag får se över detta. Men jag vet inte om denna låten är så mycket diskantrikare än tex "doodooo" som du gillade :)
Ha det kalas!
Yllet:
--- Citat från: david.roennlund skrivet 20.12.2007, 21:07:06 ---
--- Citat från: Emulator skrivet 15.12.2007, 14:00:46 ---irish pub :) skall testa lite oxo. ev några polare med pilsner här sen. kanske skulle köra live med berusade människor + :D
återkommer :)
PS: skön låt! Testa om nån kan lägga lite sådär snygg irländskt fiol på? Rönnlund kanske? :)
--- Slut citat ---
Rönnlund här...
Ska prova lite fiolslingor, hör lite fina i huvet, ska se om de kan komma ut :)
--- Slut citat ---
Det vore kanon. Lite utfyllnad till kan aldrig skada. Vi prövar och ser!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida