Forum > Demolåtar
TEMU: SLEEP (saknad länk, uppdaterad)
freddy:
Stökiga trummor ja, dom känns även otajta tycker jag. Tar nästan hela min uppmärksamhet, det tror jag inte du vill riktigt :D Gillar delay-gurorna som ligger och studsar snygg, fast gitarrljudet känns lite sådär också tycker jag. Du kan nog verkligen lyfta denna låt om du tar dig tiden för det är en bra låt, den behöver dock en ny kostym.
Ynots sång är väl helt ok den med.
GLHF ;)
Emulator:
--- Citat från: Rattlesnake skrivet 16.06.2008, 01:21:35 ---Kalasbra - allt. Tony sjunger som en gud... Nån gura till höger i ljudbilden är ute och cyklar lite mot slutet, men det är mest en petitess. Virveln störde mig till en början då den klirrar lite trasigt, men inser att den passar Tonys maniska röst perfekt.
--- Slut citat ---
kul! jag tycker nog att detta är Tonys bästa sånginspelning jag varit med på....helt klart!
skall se över ljud och lite gitarrer generellt.
kul att du gillar och tack för feed :)
--- Citat från: freddy skrivet 16.06.2008, 13:53:37 ---Stökiga trummor ja, dom känns även otajta tycker jag. Tar nästan hela min uppmärksamhet, det tror jag inte du vill riktigt :D Gillar delay-gurorna som ligger och studsar snygg, fast gitarrljudet känns lite sådär också tycker jag. Du kan nog verkligen lyfta denna låt om du tar dig tiden för det är en bra låt, den behöver dock en ny kostym.
Ynots sång är väl helt ok den med.
GLHF ;)
--- Slut citat ---
Skall sy en ny kostym. Men otajta trummor? :blink: de är förvisso handknackade men kvntiserade..kanske nåt i den minst sagt egna stilen som stökar...och visst, de skall tas ur fokus. Delaygurorna är lite syntar jag tjafsat med, skall se äver även dem.
tack freddy, men vad betyder GLHF? :)
freddy:
--- Citat från: Emulator skrivet 16.06.2008, 17:46:10 ---
Skall sy en ny kostym. Men otajta trummor? :blink: de är förvisso handknackade men kvntiserade..kanske nåt i den minst sagt egna stilen som stökar...och visst, de skall tas ur fokus. Delaygurorna är lite syntar jag tjafsat med, skall se äver även dem.
tack freddy, men vad betyder GLHF? :)
--- Slut citat ---
Ja, jag får känslan av att dom är otajta. Men enligt dig är dom inte det :) Nåja. det är något som stör mitt öra iaf. GLHF = Good Luck Have Fun :)
Ja, jag vet vad du kommer säga.... så det är lika bra att du avstår :D
Emulator:
:rolleyes:
mahan:
Oukkiiiii!
Detta har jag saknat, TEMU!
Verkligen ett av KR:s grundalster, verkligen njutningsbart!
Vet ju inte vem som gjort kompet o vem som gjort vad men DETTA ÄR SNYYYYYYGT!
Fanken åxå va Ynto med sin sketasnygga sång kan göra underverk. EMU med sitt enorma komp gör det andra underverket!
Och då har vi ett verkligt gott samarbete som inte kan ge negativt utslag!
Get it on boysen , so really get it on! :)
Gillas och förväntas en snar ny version!
h. johan
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida