Forum > Demolåtar

TEMU: SLEEP (saknad länk, uppdaterad)

<< < (5/11) > >>

DåligtGehör:

--- Citat från: Emulator skrivet 06.03.2007, 04:28:25 ---
--- Citat från: DåligtGehör skrivet 06.03.2007, 02:36:39 ---Inte minst den flytande känslan är riktigt skön i kombination med en fyllig utrycklsfull röst. Som djonas säger fräckt med pågående sololir.

Trummornas ljud däremot oinspirerande. Låter märkligt lång borta och vetefan men inte bra.

---

Men framför allt det här är djävligt bra!

--- Slut citat ---

....så +/- 0 totalt då ? ;) tack ska du ha. Många har synpunkter på trummorna, som ju föddes lite feberyra så. kanske dags att snygga till en del saker då...nångån ;)

tack igen till alla som lyssnar och tycker!

IDF?

--- Slut citat ---

Knappast +/- 0. Läs sista kommentaren också och var glad. Men glöm inte för den skull att fixa trumsoundet.

tsmalmbe:
Väldigt grötigt. Allt slåss med allt. Sången är bra, men den döljs av allt annat. Reverbet på virveln...kör LPF på det, mycket vasst. Sen tycker jag det pumpar över nån kompressor för nivåerna dansar lite hit och dit.

Emulator:

--- Citat från: DåligtGehör skrivet 06.03.2007, 16:06:48 ---
--- Citat från: Emulator skrivet 06.03.2007, 04:28:25 ---
--- Citat från: DåligtGehör skrivet 06.03.2007, 02:36:39 ---Inte minst den flytande känslan är riktigt skön i kombination med en fyllig utrycklsfull röst. Som djonas säger fräckt med pågående sololir.

Trummornas ljud däremot oinspirerande. Låter märkligt lång borta och vetefan men inte bra.

---

Men framför allt det här är djävligt bra!

--- Slut citat ---

....så +/- 0 totalt då ? ;) tack ska du ha. Många har synpunkter på trummorna, som ju föddes lite feberyra så. kanske dags att snygga till en del saker då...nångån ;)

tack igen till alla som lyssnar och tycker!

IDF?

--- Slut citat ---

Knappast +/- 0. Läs sista kommentaren också och var glad. Men glöm inte för den skull att fixa trumsoundet.

--- Slut citat ---

Nejdå! jag skojjade bara lite :) jag läste den och är glad! Skall höra om lite mixhjälp också som sagt, även tsalmbes synpunkter tackar jag för!

Pwayne:
Härlig låt!...och Ynot sjunger ju grymt as always!
Trummorna är lite för blöta och slafsiga så det blir lite grötigt och gittarerna försvinner lite i onödan!
Men annars kalas :)

Emulator:
tackar. jo trummorna ska någon gång jobbas med...fast lite 80-talsblöta är kanske OK?

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion