Forum > Demolåtar

1up-Kommer Va Mig Själv!

<< < (4/7) > >>

humleklo:
Coolt sväng, bra text - helt enkelt en grym låt...
jag skulle bearbeta texten - vända och vrida, lägga till och ta bort...blanda vanliga rim med alliteration och sen öva flyt och olika betoningar, sjung som om du målar - stå upp och sjung med hela kroppen och mest med hjärtat...
"så brukar jag göra och det brukar gå så bra så"

1up:

--- Citat från: humleklo skrivet 13.12.2007, 22:43:18 ---Coolt sväng, bra text - helt enkelt en grym låt...
jag skulle bearbeta texten - vända och vrida, lägga till och ta bort...blanda vanliga rim med alliteration och sen öva flyt och olika betoningar, sjung som om du målar - stå upp och sjung med hela kroppen och mest med hjärtat...

--- Slut citat ---

Tack!

På något konstigt sätt så värmer din kommentar mig. Alltså inombords. Tack, tack! Allitterationer har man ju läst om att det är vanligt i hiphop. Varför har jag inte slängt in så många sådana tidigare för? Det finns ju massa coola retoriska knep att använda. Har ju läst retorik så det är bara att använda verktygen man har! :)

humleklo:

--- Citat från: 1up skrivet 13.12.2007, 23:12:33 ---
--- Citat från: humleklo skrivet 13.12.2007, 22:43:18 ---Coolt sväng, bra text - helt enkelt en grym låt...

--- Slut citat ---

Tack!

På något konstigt sätt så värmer din kommentar mig. Alltså inombords. Tack, tack! Allitterationer har man ju läst om att det är vanligt i hiphop. Varför har jag inte slängt in så många sådana tidigare för? Det finns ju massa coola retoriska knep att använda. Har ju läst retorik så det är bara att använda verktygen man har! :)

--- Slut citat ---

Just det...använd ditt innersta lidande och våga känn efter...we´re with you.../J

Dividend:
Hinteruns marschiert... kontrollrummet ;)

ynot:
länken funkjar

fan 1up detta funar inte riktigt för mig du liger lite off hela tiden ....mer på mer på lite tidigare på altibg .
gillar texten fundig o fin -
sätt skiten på plats

tony

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion