Forum > Demolåtar
Vass fet ynot - mc amerika allt är nytt tillock med kalsongerna
Emulator:
jahapp lyssnar.
bangboomkrasch och så börjar det....
fan, nu är det ös. det bästa jag hört från vass music :)
00:10 fipplig ynotgura inleder med slingor.
00:27 återhuvudtemat. bra övergång
00.40 första sången lite låg, efteföljande indiansång bättre i volym
klassiskt ynot..solo under sång.
01.56 bra bas börjar. gott hantverk!
02:24 YESYESYES. bästa partiet i hela låten hittills! bara tung bas o ynot framträder. mera av detta!
03:28. ohouhouhouh. skulle suttit som en kepa med gitarrsolo här :) kul loop bakom.
03.47. om inte annat borde solot igång nu;) fast en bra bas kommer igång istället....
04:20 trevligt med bra gitarrer.
04.30 love the base once again
05.08 har du käkat taggtråd ? :) grymt sångljud :)
05:22 bra sväng, men börjar kännas långt nu.
05:41 du HAR ätit taggtråd. och sköljt ner med diesel.
slutet..ja, lite abrupt efter så långt utro. eller? kanske inte :)
jävlar va bra mannen!
mahan:
Har inte läst andra inlägg så...
Intron häftig, grym :)
Trummorna borttappade.... volymen upp skulle vara mycket behövlig!
Sången bra men lite för "mono" :) Bred ut den!
Hörs nog att låten e mixad först o sen har sången försökts passa in i det hela, med mindre framgång B)
Sången o kompet e grymt, men måste passas bättre in på samma väglångd, soundmässigt
greit work annars! :)
h. Johan
Hellpig:
Den här har jag bommat att lyssna på (hinner inte med allt som man vill tyvärr, t ex att lyssna på alla demos på KR! :)). Gitarriffet är svinbra om jag får uttrycka mig lite grisigt. Överraskande med svensk sång, det är man ju inte bortskämd med på sån här typ av musik. Låter lite som ett Soundgarden utan kontroll - på ett till större delen positivt sätt. Många fina riff låten igenom. Hade dock varit skönt med lite mer kraftfulla och mer framträdande trummor till det här. Utan tvekan en låt som jag vill höra mer av när den är 100 klar.
KillwithSkill:
Hehehe... alltså....jag kan inte med en enda låt med ynot! :D
I mina öron så låter det som om det spelas upp 5 olika låtar samtidigt. Rörigt, konstigt, kakafoni, suspekta ljud och knasig mix! :blink:
Men ack så eget!
ynot:
det glädjer mig att höra KillwithSkill lite bevis på att en del tycker bu andra bä tackar för det
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida