Forum > Demolåtar

Vass fet ynot - mc amerika allt är nytt tillock med kalsongerna

<< < (7/11) > >>

Dark Of Light:
 :lol: Metal DiLeva ja... Fick också svåra Fläskkvartetten vibbar av det hela! Intressant rörig ljudbild med Damptrummor. Gillar det, väntar med spänning på en "färdig mix". Ameericaaaooou heieieieouououheiei!  ^_^

ynot:
Har uppdaterat denna slagdänga nu version tog ledigt från jobbet o slet as lade om allt utom trummorna  ett smak provhttp://vassmusic.com/songs/kortkoll.mp3

tsmalmbehoppas att jag fätt kasset bandet ur........ken o hittat mer rätt . Är ingen häjadare på detta men man tar till sig o lär sig hela tiden mycket tack vara komentarer som dina tackar...

Dark Of Light  fläskis är favoriter o waldling .husgud nästan o jag går ju ofta isarong när jag får chansen o lite kärleks full vill ma ju vara oxå ..hopppas att din väntan inte är för djävels ...tackar för tiden o lyssningen garbbs

Dark Of Light:

--- Citat från: ynot skrivet 13.03.2007, 01:24:41 ---

Dark Of Light  fläskis är favoriter o waldling .husgud nästan o jag går ju ofta isarong när jag får chansen o lite kärleks full vill ma ju vara oxå ..hopppas att din väntan inte är för djävels ...tackar för tiden o lyssningen garbbs

--- Slut citat ---

:D HIYIYIYIYIYYJIhaAaAAaaAaAhhh!!! Det blev mera khauck helt klart! Fortfarande, me like!

Nikolaus:
Fräsigt giff det där som ligger på gränsen till övertoner. Annars låter som allt ligger ganska långt bort i mix.

tsmalmbe:

--- Citat från: ynot skrivet 13.03.2007, 01:24:41 ---Har uppdaterat denna slagdänga nu version tog ledigt från jobbet o slet as lade om allt utom trummorna  ett smak provhttp://vassmusic.com/songs/kortkoll.mp3

--- Slut citat ---

Nu har du grävit fram limitern, men det må vara förlåtet. Gitarrsoundet är smaskens. Ljudbilden fungerar så mycket bättre än tidigare. Rösten ligger bra i mixen, jämnt, tydligt och på egen plats. C-kassetten har du också lämnat helt bort, vilket uppskattas.

Själva låten är ju totalt kaos, men det är ju en personlig preferens.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion