Forum > Demolåtar

Vass fet ynot - mc amerika allt är nytt tillock med kalsongerna

<< < (6/11) > >>

ynot:
roligt dede hoppas att herrn  har lite mellonton över.. :D

ynot:

--- Citat från: Emulator skrivet 10.03.2007, 02:38:50 ---Metal Dileva. Låter tightare nu, sången är bra, men lite dov som jag gnällt på förut....testa att göra den lite klarare med olika sångtekniker.

En kvinna som körar hör jag oxo.

på med lite slides så sitter det som en smäck!

Bra volym på sången!

--- Slut citat ---

visst finns det en av det andra könet med i bakgrunden skall få lite mer spel tid...

idf:
gillar inte gitarrljudet, men det är så de ska låta inom en viss typ av genre..
gillar trummorna o att de är så hårt komprimerade...!!!
låter grymt och trummorna är bra programmerade som fan!!!
nu fattas bara lite ynot vox... där kom den!!!!

asnajs! i de här sammanhanget låter de big fish som fan.. jag tror ditt sångsound ligger i att sången är ganska otajt!! låter fäätt!!!

kan bara säga att de låter asnajs!! trummorna är garage som fan.. hade du eqat o komprimerat på djupet hade de låtit mkt mer studio om det!!!!

mer körer hade fyllt ljudet lite mer!!

ahhi slutet kommer en kanal med svar.. låter asfett..!! otajt som fan o de typiska ynot ljudet.. jag gillar det som fan..
pröva körer låååååångt bak med massvis me reverb o skär allt över 1kHz.. kan bli fett!!

ynot:
tackar för ideeer idf ....skall adda strax :D.... trummornaq är live sett.. skall fundera på körerna kan nog funka,,, tackar för lyssning o tid    toyn

tsmalmbe:
Är det på flit som det låter som en kopia av en kopia av en kopia av en gammal c-kassett? Eller är det en genrefråga att soundet är sånt? Skitigt^10!

Fortfarande ingen bas. Underligt med trummorna i ena kanalen och gitarren i andra kanalen (lite överdrivet beskrivet, men ganska nära).

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion