Forum > Färdiga produktioner

ChromaWoods - Billy

(1/2) > >>

ChromaWoods:
LÅTNAMN: Billy
ARTIST/GRUPP: ChromaWoods
GENRE: Big Beat?
LÅTLÄNGD: 3.33
KOMPOSITÖR: Andreas Larsson
PRODUCENT: Andreas Larsson
MEDVERKANDE: Sång: Nikolaus
INSPELNINGSÅR: 2007
FORMAT: mp3
_____________________________ _______

Tack till Nikolaus som så snällt skänkte sitt sångspår till de behövande. :)

/Chroma.

mahan:
Tjou CW!
Verkilgen snyggt intro, lite tillbaka på versen, men... ääh nu blir det svårt... fanken visst gungar detta snyggt! :)
Snygg balans i mixen, basen brukar dundra men inte här inte!
Skulle ha lyssnat en stund till men låten tog slut... :o

Låter väldigt färdigt så denna låt sitter på rätta stället!

h.   johan

Fidden:
Bra jobbat, speciellt driving in pain-partierna. Håller med mahan om att det tappar lite fart ibland, men kontraster är bra det också :)

Var detta något du satte ihop efter du fått tag på sången, eller sattes det in i en befintlig låtidé?

ChromaWoods:

--- Citat från: Fidden skrivet 05.12.2007, 23:30:20 ---Bra jobbat, speciellt driving in pain-partierna. Håller med mahan om att det tappar lite fart ibland, men kontraster är bra det också :)

Var detta något du satte ihop efter du fått tag på sången, eller sattes det in i en befintlig låtidé?

--- Slut citat ---

Tack! Jag hade låten relativt klar redan, men sångspåret blev den där sista inspirationen som fick mig att göra klart den. Utan den hade låten nog inte varit klar i dagsläget.

ChromaWoods:

--- Citat från: mahan skrivet 05.12.2007, 22:49:17 ---Tjou CW!
Verkilgen snyggt intro, lite tillbaka på versen, men... ääh nu blir det svårt... fanken visst gungar detta snyggt! :)
Snygg balans i mixen, basen brukar dundra men inte här inte!
Skulle ha lyssnat en stund till men låten tog slut... :o

Låter väldigt färdigt så denna låt sitter på rätta stället!

h.   johan

--- Slut citat ---

Hoj Mahan!

Tack! "Snygg balans i mixen" är inte direkt mitt kännetecken, så det tackar jag för! :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion