Forum > Färdiga produktioner

Tant Fransa och Egghuvud - Koppången

<< < (3/7) > >>

Tant Fransa:

--- Citat från: Wernborg skrivet 03.12.2007, 23:44:36 ---Oj va vackert. Jättebra. Gosig musikalfeeling

En ära att va med på samma platta som denna.

Vilket arr! Vilken röst!

--- Slut citat ---
Musikalfeeling! HAHA :D Jo, men visst - det är lite close for comfort speciellt i början av första versen. Men bättre än så här kan jag nog inte är jag rädd. Tack för snälla ord. Och tack Egghuvud för det fina arrangemanget och mupptrixandet!

DåligtGehör:
Åh, det var fint nästan så att en gammal grinch blir sentimental... men bara nästan  ;)

Wernborg:

--- Citat från: Tant Fransa skrivet 03.12.2007, 23:52:15 ---
--- Citat från: Wernborg skrivet 03.12.2007, 23:44:36 ---Oj va vackert. Jättebra. Gosig musikalfeeling

En ära att va med på samma platta som denna.

Vilket arr! Vilken röst!

--- Slut citat ---
Musikalfeeling! HAHA :D Jo, men visst - det är lite close for comfort speciellt i början av första versen. Men bättre än så här kan jag nog inte är jag rädd. Tack för snälla ord. Och tack Egghuvud för det fina arrangemanget och mupptrixandet!

--- Slut citat ---

Vadå inte bättre än så här. Kanonbra ju.
Det där med musikalfeeling var positivt menat från min sida. En lite halvtråkig låt behöver lite drama.

Emulator:

--- Citat från: DåligtGehör skrivet 03.12.2007, 23:53:59 ---Åh, det var fint nästan så att en gammal grinch blir sentimental... men bara nästan  ;)

--- Slut citat ---

Elaka Jazzfarbr.....nej just ja, det brukar jag ju säga till wernborg :)

Harmonica mike:
Japp,ställer mig i hyllnings kören.Fantastiskt,är nästan ett understatement.

Mvh
Micael

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion