Forum > Färdiga produktioner
Weak - progressive rock från HasseFX
HasseFX:
--- Citat från: spacetrucker skrivet 18.05.2020, 09:24:59 --- :wub: Dehär gick hem 100% hos mig. Skitsnygga trummor... och synten, wow. Genesis "A Trick Of The Tail" är en av mina absoluta favoriter och denna spelade på "rätta strängar". Det enda jag kanske eventuellt :unsure: tyckte var att sången hade lite hög volym... kanske.
Skitsnyggt
//Space
--- Slut citat ---
Tack Space! :wub: Sångnivå är alltid under debatt! Har fått andra påpekanden att sången är lite för svag ^_^
Leif:
Tjena Hasse!
Tycker att detta låter skitsnyggt! Väldigt bra sång och framförande. Och väldigt skickligt spelat på alla instrument. Jag gillar variationen i låten. För mig så är det styrkan i låten, som gör att det låter intressant hela vägen fram till slutet.
Gött jobbat! Och tack för musiken!
HasseFX:
Tack Leif för de fina orden! :wub: ^_^
Jag tänker mer "orkestermusik" än "rocklåt" när jag håller på med symfoniskt och där är ofta variationer ett viktigt grepp. Ibland går det att göra sammalunda i en rock-sättning, ibland inte! Jag hoppas även du har mer material i pipeline :rolleyes:
MaxB:
Mäktigt! Influenserna är många!
Härligt stycke på alla vis!
HasseFX:
--- Citat från: MaxB skrivet 09.06.2020, 21:55:36 ---Mäktigt! Influenserna är många!
Härligt stycke på alla vis!
--- Slut citat ---
Tack Max!! ^_^ Influenserna är alla och inga!! :rolleyes:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida