Kontrollrummet

Sail Set Spine - We're Not Liars

gäst · 3 · 4836

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Slipped_Away

  • Gäst
LÅTNAMN: We're Not Liars
ARTIST/GRUPP: Sail Set Spine
GENRE: Hjälp mig!! Vet inte vad jag ska kalla det.. Pop/Rock a la brittiskt stuk med en twist av amerikansk high school punkrock. Eller nåt.. Bra sammanfattning på stilen vore schysst. :)
LÅTLÄNGD: 3:35
KOMPOSITÖR: Sail Set Spine
PRODUCENT: Robert Blomberg (Slipped_Away)
EV. MEDVERKANDE: Sail Set Spine
INSPELNINGSÅR: 2007
FORMAT: mp3


Tjenare allihopa. Tänkte lägga upp lite låtar med ett gött band som jag spelade in för några veckor sen. Sail Set Spine heter bandet och det är ett gäng goa Karlskrona-killar i gymnasieålder. Gött tryck i deras låtar. Det var ett sant nöje att spela in dem! Här är sista låten på demon. Ska lägga upp de andra med så småningom. :)

/Robban

EDIT: denna sidan dödar mitt internet totalt. Jag har försökt editera flera gånger och försökt ladda upp låten, men hela mitt internet slås ut då så jag får gå in och starta om modemet..  :blink: Skitskumt. Dessutom går hela sidan grymt slött nu..  :huh:

Det får istället (för tillfället) bli så att de som vill lyssna får adda mig på msn och requesta den där tills jag hittar en bättre lösning på det hela.. Kan nämligen inte slänga upp den på någon av mina domäner då de ligger hos de omtalade "one.com"...
« Senast ändrad: 08.03.2007, 13:45:11 by Slipped_Away »


Utloggad pirateKING

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 202
  • Rockstar in Japan
    • Visa profil
    • Pingvinfilm
Var är låten?

Älskar genren du beskriver. Langa länk nu :)
http://pingvinfilm.se