Forum > Färdiga produktioner
CZ - Vargavinter
1up:
Viben i den här låten passar mig perfekt. Lyssnade och drömde mig iväg. Är inte så petig på sången. Gillar den som den är. Visst, skulle kunna matcha ännu lite mer med resten i mixen, men en väldigt liten sak i förhållande till låtens generella kvalitet du uppnått.
Mycket högt betyg från mig. Vet inte vad jag ska skriva för ord men ruskigt bra! :)
Emulator:
Fantastiskt mysigt vemodig.
Melodiernas mästare postar igen -alltid lika trevlig upplevelse. Jag hittar INGET att klaga på, giller verkligen den nära rösten, och de avlägsna körerna.
mycket bra!
Wernborg:
Vinter var det ja. Det har du lyckats ypperligt med att fånga. Och jag lyssnade inte ens på texten.
Melodicamelodin är ljuvlig, men mandolinen låter lite kallt, nästan som en samplad dito.
Å lite mer ballefjong i sången så blir det finemang.
Mixen tror jag låter bra. Ingen jag reagerade på i kassa laptophögtalarna i alla fall.
cykeln:
Låt med återhållsam svävande känsla
Fin melodi på melodican
Sången/rösten passar bra
utom kanske på sticket där jag skulle önska lite mer klös
Undrar hur en ljus kvinnoröst skulle göra sig som komplement - duett?
Fidden:
Tackar för lyssningar och kommentarer. :wub:
Fast jag tror inte det finns någon mandolin i denna. Men om gitarren kan förväxlas med en mandolin borde den nog läggas om :unsure:
Ber för övrigt om ursäkt för tangenttrycket och musklicket som jag missat att redigera bort i slutet.
Eller jag menar, lägg märke till den finurliga rytmiken i slutet som låter precis som musklick.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida