Forum > Demolåtar
Dividend - Fractal (eller dan då Mandelbroten hängde sig) update ELVA!
Dividend:
1.01-1.24? Den får kanske göra en revival senare! Intressant att du nämner just det partiet, själv har jag hela tiden sett den som något slags tröskel mellan det som ligger före och det som ligger efter :)
Tack för lyssningen!
Dividend:
Pga brist på vettig sysselsättning denna vecka, puckar jag upp update 8 (åtta!) av denna slagdänga ;)
Alla slags kommentarer från de som lyssnat är välkomna ;) (Och nej, LH jag har inte glömt din iakttagelse kring efter-minuten-partiet. Den skall komma tillbaka med a vengeance! Snart...)
FÖrsökt göra magnus-kören mer mänsklig genom blandning med annan plugg... Vad anses?
Är det ok, eller skall jag ta fram micken och sjunga med risk för ännu sämre resultat? :P
http://www.loveandfriendship.se/PerRosqvist_FRactal(BEnoit8).mp3
karl:
funkar hur bra som helst....bra jobbat....impad B)
/ karl
Harmonica mike:
Hej Per.
I denna har du en touch av asiatiskt/kinesiskt och ett stänk av "Titanic" låten.Mycket vackert och stämnings fullt.Om jag vågar mig på ett tips,så får det bli på introt.Låten började så snabbt,i brist på bättre ord..Kanske ett utdraget stråk fill som uppvärmare innan det drar igång.Pianot borde kanske ha lite mer rymd,samt längre toner för en "större" känsla där det ligger själv..Resten är så orkestralt snyggt,så det får bli mina tips.
Wow,vad hände nu? Piano bas liret vid 08.39 mycket läckert - stråket före öppnade vägen.Tack vare det partiet Per,så seglar denna upp till en mina favoriter av dig - vilken dramatik - LYSANDE!!
Shit nu är jag tveksam,är detta det bästa du gjort? Vette fanken om det inte är det..Låten är ju komplett,den ger lugn,ömhet,närhet(via ensamma pianot),böljande stråkar och en suverän avslutning med dramatik som ledmotiv.Den åker raka vägen till..Ja du vet dit - där dom gamla mästarna håller till och en helt okänd "snubbe".. :)
Tack för en fantastisk lyssning.
Mvh
Micael
Dividend:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 14.12.2007, 13:39:07 ---Hej Per.
I denna har du en touch av asiatiskt/kinesiskt och ett stänk av "Titanic" låten.Mycket vackert och stämnings fullt.Om jag vågar mig på ett tips,så får det bli på introt.Låten började så snabbt,i brist på bättre ord..Kanske ett utdraget stråk fill som uppvärmare innan det drar igång.Pianot borde kanske ha lite mer rymd,samt längre toner för en "större" känsla där det ligger själv..Resten är så orkestralt snyggt,så det får bli mina tips.
--- Slut citat ---
Bra tips! Inledningen har varit något av ett bekymmer faktiskt, skall se hur det hela kan lösas.
--- Citera ---
Wow,vad hände nu? Piano bas liret vid 08.39 mycket läckert - stråket före öppnade vägen.Tack vare det partiet Per,så seglar denna upp till en mina favoriter av dig - vilken dramatik - LYSANDE!!
Shit nu är jag tveksam,är detta det bästa du gjort? Vette fanken om det inte är det..Låten är ju komplett,den ger lugn,ömhet,närhet(via ensamma pianot),böljande stråkar och en suverän avslutning med dramatik som ledmotiv.Den åker raka vägen till..Ja du vet dit - där dom gamla mästarna håller till och en helt okänd "snubbe".. :)
Tack för en fantastisk lyssning.
--- Slut citat ---
Tack skall du ha.. En hel del brister (speciellt vad gäller pianot) och en del att lägga till finns det dock fortfarande :)
Version 12 brukar vara den avslutade
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida