Forum > Demolåtar

vass...version 2 ,,,071206.. faling from grace

<< < (5/6) > >>

ynot:

--- Citat från: SvartSaft skrivet 06.12.2007, 16:32:21 ---Produktionen är, i mina öron, jättejobbig att lyssna på - skränigt, otight och basfattigt. Men låten är skitbra och sången är ännu bättre!

Låter lite åt ett mindre hårt Hight on fire. Skitbra mao! :-)

--- Slut citat ---

tackar för tankar o komments tar till mig detta med ljudbilden o smiskar rent den lite ..

tony

ynot:
1..up, underbart med dagboks komentarer uppskattas mycket tog till mig en hel del .....tony
jätte glad för alla possetiva komentarer o konstruktiva ideer.

har mixat lite mer bort med lite kompressorer ,ny sång o annat tönk . undrar om det blev bra eller inte :rolleyes:

vassmusic.com/faling from brace2.mp3 version 2 ,,,071206

fortfarade lika otight trummisen hade magsjuka i dag så det blev ingen ny ispelning bara joxande....

o så blev det en med lite bättre ballans på sången o orgel
vassmusic.com/faling from brace 3.mp3 denna är nog roligare

brukar gå bort mig vid detta skede..

ynot:
sämre bättre  :rolleyes:

mahan:
jOU  nOTy !

Version 3 då.
Helhetssoundet känns mer dynamiskt o klart nu, baskaggen kunde skäras på ndersta registret, dundrar lite mycket.
Låter skitfärdigt, men det sa jag för två versioner sedan, sluta upp med städningen annars blir det för cleant :D

h.  johan

Bengan_gbg:
Tjenare ynot!

Jag tror du får vila öronen lite och ge dig på det igen. Jag tycker faktist första mixen låter bäst i all sin skränighet. Du har tappat massor i volym och "tryck" på sista försöket. Lite som om ngn slängt en filt över hela saligheten. Låten dock lika bra som innan!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion