Forum > Färdiga produktioner

Sam Law - Fuck It Up

<< < (2/3) > >>

Emulator:
HAHA!

Fanken, ska ha denna på repeat då :D +1 till dig :lol:

Pwayne:
Då var det dags för dagens Sam Law ;):
Bra ös, fräcka gitarrriff/komp och som på alla andra låtar riktigt bra sång, den här med närmast Kurt Cobain-stuk!
Tyvärr räcker inte mina örons tid inte till men annars skulle jag vilja köra alla era låtar efter varandra några gånger som man fick "Lp-känslan" och ge det "chansen" lite mer. Men, men jag får ta en om dagen.
Bra är det i alla fall! :)

lonewind:

--- Citat från: Pwayne skrivet 09.03.2007, 01:42:25 ---Då var det dags för dagens Sam Law ;):
Bra ös, fräcka gitarrriff/komp och som på alla andra låtar riktigt bra sång, den här med närmast Kurt Cobain-stuk!
Tyvärr räcker inte mina örons tid inte till men annars skulle jag vilja köra alla era låtar efter varandra några gånger som man fick "Lp-känslan" och ge det "chansen" lite mer. Men, men jag får ta en om dagen.
Bra är det i alla fall! :)

--- Slut citat ---

Verkligen kul att du diggar... under hela inspelningstiden (som sträckte sig över ett år) trodde jag aldrig att någon annan än vi i bandet skulle vilja lyssna på det här. Faktiskt har inspelningen varit färdig i över ett halvår innan jag vågade chansa på börja posta de här låtarna. Så jag blir fortfarande lika förvånad och glad varje gång jag får höra något positivt om dessa. Faktum är att jag knappt fått någon negativ kritik alls. Fasen man kanske skulle satsa lite mer på det här och lägga lite energi på det  :rolleyes:

Dividend:

--- Citat från: lonewind skrivet 08.03.2007, 23:20:05 ---
--- Citat från: Emulator skrivet 08.03.2007, 23:15:12 ---ska lyssna vidare på fler alster :)

--- Slut citat ---

Gör det, det sägs att man blir snygg och får ligga ofta av att lyssna  koncentrerat på Sam Law :-D

--- Slut citat ---

Först och främst. Jag gillar låten, låter nirvana, linkin park. Bra jobbat i garaget
Men: Om man redan är snygg och får massvis med ligg då? Du får minus-karma av mig :D

idf:
Saw Law.. kanske fått det från den gamla thrashdängan "the saw is the law" av Sodom!?  :huh: ;)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion