Forum > Demolåtar

1up-Klassiskt Epos v3! Bas, harpa, & kör introducerad! Nu med 7.17 min. musik!

<< < (8/9) > >>

Dividend:
Tycker det är helt ok. Iofs så är det två första minuterna lite sorgsna för min sinnesstämning just nu (och då har jag nog lyssnat 20-30 ggr på v1,v2,v3 sammantaget) men efter 3min rockar detta ;)

Tycker exp-violinerna dock var bättre... Hmm, längre kommentar kommer senare.

1up:

--- Citat från: Dividend skrivet 02.12.2007, 14:22:30 ---Tycker det är helt ok. Iofs så är det två första minuterna lite sorgsna för min sinnesstämning just nu (och då har jag nog lyssnat 20-30 ggr på v1,v2,v3 sammantaget) men efter 3min rockar detta ;)

Tycker exp-violinerna dock var bättre... Hmm, längre kommentar kommer senare.

--- Slut citat ---

Vilken ära du lyssnat så många vändor på mina verk.  :wub:

Så exp var bättre för dig. hmm, oki. Jag tycker väl också att de hade ett annat schwung. Å andra sidan med en baksida. Och baksidan av sustain blev att det blev lite "platt"? Man kan ju kompromissa och blanda bägge varianterna. Göra det en aning mer följsamt helt enkelt.

Hoppas sinnesstämningen blir lite ljusare snart.

Nu dags att kika vidare på Tom Hanks Månserie. Tyvärr väldigt amerikansk, och hade önskat en vinkel som visade mer av ingenjörsarbetet bakom, men vacker cinematografi och ett fint tidsdokument är det.

jay thomas:
Härligt. Inte så sjösjukt (subjektivt) längre. Lustigt nog kändes den inte längre, tycker jag är ett bra betyg. Tiden går fort när man njuter.

1up:

--- Citat från: jay thomas skrivet 03.12.2007, 12:00:25 ---Tiden går fort när man njuter.

--- Slut citat ---

:wub:

Låter bra att sjösjukan har botats.

Dividend:
Lovade ju att skriva nåt på denna, så bättre sent än aldrig... ;)

Negativt: Man tröttnar när man haft den på repeat i några veckor ;)

Positivt: Bra arrangerat. Möjligtvis påminner det om något som redan existerar efter 3 min, men jag kan ju inte komma på varken kompositör eller stycke, så det spelar ju ingen roll.. ;) Det är fett ös efter 3 min... Så pass att man kan se månget filmiskt tema framför sig. En regissör hade nog varit rätt nöjd att kunna välja från ett sådant.. bord!

Ljuden är ju Gold, och väldigt bra.. Kan dock säga att exp-violiner är lite underskattade, och att du bytar ut dem gör ju inte saken bättre ;)

Nåja, grymt bra och skickligt! När kommer nästa version

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion