Forum > Färdiga produktioner
Hellpig & Ynot - Summan är Noll
1up:
Härligt ös och diggar speciellt de snygga breaken och återhämtningarna från dem! Solot var fint och sången härligt rå. Skulle kunna justera sången lite grand i efterhand för att få lite mer tighthet. Alltså tidsmässig justering, vissa ord och fraser. Om man söker det tighta.
Hellpig:
--- Citat från: 1up skrivet 28.11.2007, 23:30:52 ---Härligt ös och diggar speciellt de snygga breaken och återhämtningarna från dem! Solot var fint och sången härligt rå. Skulle kunna justera sången lite grand i efterhand för att få lite mer tighthet. Alltså tidsmässig justering, vissa ord och fraser. Om man söker det tighta.
--- Slut citat ---
Roligt att du gillar det du hör. Jag funderade också på att peta till ett par meningar som aningens "av" men sedan orkade jag aldrig göra det pga ren lathet. Kommer eventuellt med en nymix av låten när jag får tid. Tack för din tid! :)
Tant Fransa:
Gillar "Två kan bevara..."
Och jag har sjungit allsång här enligt instruktion, men sen kom störningsjouren, så jag hann bara igenom halva. Bra låt i allafall!
cykeln:
Summan är betydligt mer än noll i detta fall
Grym sång och gitarr
Bra text
Hade dock vissa svårigheter att sjunga med i allsången - min röst blev mest som ett pip brevid detta.
Lägger istället min röst på "Två kan bevara ....
ynot:
Roligt att ni gillar låten vilket jag oxå gör.. ;)
o tackar för betyget på sången .....
Ville ta det lugnare men hellpig piska upp mig till nya höjder :D
viket alltid är roligt ,, skall näör tillfälle ges dra ner en ny version av minna filer till mix mannen så kanske det lyfter lite till.
tony
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida