Forum > Demolåtar

Leif & Anders-Tumbleweed Ny version och text! (Singer/songwriter, Blues, soul)

<< < (4/5) > >>

Leif:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 28.02.2020, 09:26:21 ---Tjena :)

Tänkte lyssna på alstret Leif.men se det gick inte..Jag kör pc,är det nån mac grej spelarn eller?

Mike

--- Slut citat ---

Jaha. Vad konstigt. Jag kör också med pc. Kanske är det något som behöver uppdateras på din dator? Flash player eller vad det nu kan vara som används... Men jag kan också skicka den senaste versionen på messenger till dig, så har vi garderat oss. :)

Tack för att du tar dig tid!

Marruschkka:
Jag kan inte heller lyssna :(
Skicka på Messenger♥

/Marre

Marruschkka:
Tack Leif för filen :rolleyes:

Otroligt vackert, din sång berör och har en sån närvaro, och berör flera av mina känslosträngar, åååh, och så detta vibrato :wub:

Mycket vackert gitarrspel och fin text som gör den här till en 10-poängare av 10 :D

Nu tycker jag inte längre att det bråkar i reffarna heller, snyggt jobbat höörrrni :rolleyes: :P

Färdig!

/Marre

Eddi:
Ajdå nedplockat nu när jag tänkte lyssna gissar att det är samma som jag hörde ett utkast från på FB. Men du får gärna lägga upp den igen på KR antingen har nåt gått snett eller så är det något annat fel som är trasigt alla spelarna i tråden visar 0-0 :)

Leif:

--- Citat från: Eddi skrivet 06.04.2020, 16:11:18 ---Ajdå nedplockat nu när jag tänkte lyssna gissar att det är samma som jag hörde ett utkast från på FB. Men du får gärna lägga upp den igen på KR antingen har nåt gått snett eller så är det något annat fel som är trasigt alla spelarna i tråden visar 0-0 :)

--- Slut citat ---

Sorry för det sena svaret.
Ja, det bör vara samma version, som du har hört på fejjan.
Försökte att lägga upp ljudklippet på nytt, men det tycks inte funka när jag försöker klistra in audio-länken.
Däremot så tycks Soundcloud funka, så nu ligger det en sådan länk uppe i stället.

Tack för att du ville ta dig tid att lyssna i alla fall! :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion