Forum > Färdiga produktioner
equality & mer Åsa - Vinternatt
Harmonica mike:
Ja haja..
Detta blir spännnande,slår på hörlurs ampen,upp me volymen och trycker strax på play..Det var ju detta vi efterlyste så nu skall det lyssnas..Då kör jag då..
Ja men JIZES..Där kom det jag efterlyste på solo delen,Ohyggligt bra!! Tänk så lite det behövs för att göra en bra låt mycket bättre! Det blir absolut full pott på denna,tack vare Åsa:s bidrag.
Om jag skall säga nåt om hennes insats,så får det bli MERA!!! Lite mer volym och fler ooaaa glidningar,dom gick rakt in i hjärtat på denna man - plötsligt känner jag mig tio år yngre!!
Lite om munspelet,ja jag trodde att du hittat en schysst munspels lirare.Helt ok soundmässigt det är snyggt "lirat",men som jag sa tidigare så saknas några blå toner..Men det struntar jag i nu,detta är en full pottare!!
5 får det bli!!
Förstått att denna kommer med på skivan,direkt min favorit!
Mvh
Micael
mahan:
Kan väl bara ropa som lillen från dasset: FÄÄÄÄÄÄÄÄÄRDIGT! :D
Härliga disharmonier skarvat till en snygg jazzslinga. Och sången e snygg, nu tycker jag att jag har kommenterat denna för.... men vad gör det, den e BRA!
Munspelet har nått en acceptabel nivå, kommer onekligen att tänka på vargar i vinternatten! Och mera skulle man gärna höra av Åsa :)
Jättebra jobbat, alla deltagande! :)
h. johan
Åsa:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 27.11.2007, 00:39:21 ---Ja haja..
Detta blir spännnande,slår på hörlurs ampen,upp me volymen och trycker strax på play..Det var ju detta vi efterlyste så nu skall det lyssnas..Då kör jag då..
Ja men JIZES..Där kom det jag efterlyste på solo delen,Ohyggligt bra!! Tänk så lite det behövs för att göra en bra låt mycket bättre! Det blir absolut full pott på denna,tack vare Åsa:s bidrag.
Om jag skall säga nåt om hennes insats,så får det bli MERA!!! Lite mer volym och fler ooaaa glidningar,dom gick rakt in i hjärtat på denna man - plötsligt känner jag mig tio år yngre!!
Lite om munspelet,ja jag trodde att du hittat en schysst munspels lirare.Helt ok soundmässigt det är snyggt "lirat",men som jag sa tidigare så saknas några blå toner..Men det struntar jag i nu,detta är en full pottare!!
5 får det bli!!
Förstått att denna kommer med på skivan,direkt min favorit!
Mvh
Micael
--- Slut citat ---
:wub: Jag behöver väl inte tala om hur glad jag blev för din fina kommentar!! Härligt att kunna ge nån den känslan! :D Det var SÅ kul att lägga stämma på den här! Helt annorlunda för mig men jag kände mig faktiskt som hemma :)
Mahan! Tack tack!
jonnerstone:
Skön låt. Kommer ni ihåg Smokerings på P3?? När jag var liten brukade jag ligga på natten och tjuvlyssna fast jag skulle upp till skolan titdigt på morgonen. Det här tar mig tillbaka :) Snygga stämmor och gött distat munspel. Skulle vara elpianot i introt där ljudet känns lite malplacerat och framförandet käns lite snubbligt. Det går att göra bättre.
Gött jobbat
Micke
equality:
--- Citat från: Emulator skrivet 27.11.2007, 00:24:32 ---Jättebra.
Jag tänker inte nämna att kören kunde få gå upp lite i volym. :wub:
--- Slut citat ---
Takkar. Åsa nu ca 3 dB starkare. -_- :D
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida