Forum > Färdiga produktioner

equality & mer Åsa - Vinternatt

<< < (4/7) > >>

P3t3r:
Detta var riktigt bra! Håller med Rattlesnake angående munspelet men allt annat låter bra i min lyssning. Topp!

ynot:
inte helt lätt att manöverera stämbanden i denna låt men det lyckas ni med båda två utan att gå på grund..
gillar texten o den lite vemodiga känslan väldigt vacker..

tony

equality:
Dividend: Tack så jättemycket Per! Till slut tycker man allt låter segt och tugnt men Åsas röst förgylle verkligen och jag fick en nytändning att få klar denna.
Rattlesnake: Väldigt uppmuntrande kommentar! Svante T gillar jag. Jag har ändå varit på munspelet och gröpt ur i det register du nämner. Kanske skära ytterligare då och dubbeltracka. En får takke klapperslang!
P3t3r: Tackar särskilt Sonar-kompis  ;) !
ynot: Jäddrar, jag tror du skulle lyfta denna några snäpp med din lead...  :rolleyes:. Tnx.

Vallhagen:
Klickar runt lite bland grejjer jag missat eller inte lyssnat på. Eller inte kommenterat.

Den här är jävligt bra, EQ. Mycket trä och akustik. Soft och begåvat. Ett mikrominus för nåt pianoklink vid 2:20 som inte föll mig på läppen, kändes lite oflytigt.

Annars blir det full pott på valfri betygsskala. Bra text med. Och röstsammansmältning. Ja fan, bra!

equality:
Fasen, tack Bengan! Det var en överaskning. Tycker Åsas röst bär upp mycket. Gärna tidsangivelse, du vet mitt dåliga taktsinne...
Tnx igen!  :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion