Forum > Demolåtar

equality - Vinternatt Avslutad tråd

(1/5) > >>

equality:
LÅTNAMN: Vinternatt
ARTIST/GRUPP: equality
GENRE: jazz
LÅTLÄNGD: 2:12
KOMPOSITÖR: e
TEXT: e
SÅNG: e
INSPELNINGSÅR: 2006
FORMAT: mp3

Verkade så mysigt med julskivegemenskapen att jag satt och filade på nåt men det blev patetiskt. Tänkte då på den här som har ett par år på nacken och det behövde ju inte var nyskrivet? Ingen julstämning, mera inför mellandagsrean... men kanske ändå? Rätt årstid i alla fall... :rolleyes:

Ny sång  K 2 Yes, nytt piano delvis och nivåjusteringear.

Emulator:
DEnna gillade jag  när jag lyssnade inatt. Finns någon pianofigur som blir för trudelluttitg, anars är det bra.

Kanske en liten kör någon stans av någon av damerna här, så sitter den :)

jätteskönt ljudlandskap, verkligen vinternatt!

Harmonica mike:
Tjena.
Vinter natt..Javisst! Lite små jazzigt så där,med en skön stämning.Jag håller med Emu,en kvinnlig pipa som ligger och ooar lite bakom din sång skulle förgylla denna.Bra mix i denna..

Shit munspel!
Men va faen? Och bra lirat är det oxå! Imponerad! Skitsnyggt!!! Dock lirat med ett D-spel..jag hade föredragit ett G-spel och lir i tredje position - moll!! Men det funkar,fast lite disharmoni..

Härligt Mikey,om du har filerna kvar så skulle det inte skada med en översyn på pianot,delar Emu:s uppfattning.Har du det inte - så är det bara att köra så det ryker..

Starkt jobbat!

Mvh
Micael

Åsa:
Jätteskön låt! Har hört om förslaget om körstämma från mig och självklart, jag provar jättegärna! Vi kan väl höras om text och var kören ska läggas?

Sjunger gärna lite ikväll så hör av dig så fort du kan Eq!

/Åsa

karl:
Ny sång med K2:an och du är hemma....kalasfeel......

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion