Kontrollrummet

En Manifestation mot våld mot kvinnor

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.


Utloggad Burnin_Sven

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 016
    • Visa profil
På 99 musik är jag avstängd för att man tycker att detta är politik när mäns våld mot kvinnor egentligen bara är vidrigt och kriminellt och inte har ett skit med politik att göra.

Hur man resonerar är omöjligt att förstå men dom gillar nog inte kvinnor där och jag har nog aldrig stött på nån där heller när jag tänker efter.

Här går det obemärkt förbi och på Studios forum är det inte mycket reaktion heller.

Dom lirar och sjunger rätt bra tjejerna i videon och dom gör det live men det lockar tydligen inte heller.

?


Utloggad Burnin_Sven

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 016
    • Visa profil
Hmm jag tyckte jag spelade in en ganska OK video och ämnet känns verkligen viktigt och även kanske mera aktuellt än nånsin så här i corona tiderna.


Utloggad MaxB

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 16 855
    • Visa profil
    • http://elvshand.shivas.se
  • Soundcloud: gitarr
Det knepiga i kråksången är nog att vi alla på kontrollrummet tycker som i stort alla människor, män som kvinnor, att det är ett stort problem att individer ger sig på andra, oavsett om det är individer som misshandlar kvinnor, män eller barn. Vad kan vi göra här? Fortsätta hålla med varandra att det är ett problem? Men löser det något? Lyckas vi nå och förändra dessa individer?
Jag ser inte hur?
« Senast ändrad: 26.04.2021, 20:52:16 by MaxB »
Jag lever i dået nu och är ingen kändis. Det är min Mini-Magitron - på Google