Forum > Demolåtar
1upYnot-Triphopish! Ver3 är här! Ynot på sång! 4.51 lång!
equality:
--- Citat från: 1up skrivet 27.11.2007, 01:54:16 ---
--- Citat från: equality skrivet 26.11.2007, 21:35:47 ---Samma sköna vibbar som i Jenny...suck!
--- Slut citat ---
Men! :-o Nu blir jag förvånad. Får väl ta dig på orden och försöka ta till mig! Hoppas det kan ge mig inspiration som du gav mig med Jenny-låten och därför fann kraft att fortsätta med den. (För hvilket du skola hava stort tack!) Du har kanske hört senaste verren med den nya versen mot slutet av låten?
--- Slut citat ---
Skall kolla upp den men inte på ett tag... bortrest.
Dividend:
Ok. Ljusa trummor. gurkan ligger för högt :)
Genomarbetat men vet inte riktigt vilken stämning jag tycker det ger. Typ. ;)
Hade säkert älskat det om jag bott tillsammans med infödingar i djungeln ;) Svårt att säga att det är "grymt jobbat", vilket det kanske är :huh: ... 15 kanaler och oerhört arbete kanske? :) Ändå: Du måste jobba färdigt på det här med nåt att fästa blicken på s a s... Inte för att jag vet vad. En snygg lead eller nåt? typ festliga ljudeffekter? En inföding som hojtar? hehe,nu låter jag kanske onödigt negativ, vilket inte alls är meningen.
Bra i vilket fall att jag nu vet vad Trip hop är :)
tsmalmbe:
Let's go to the moon!
1up:
--- Citat från: Dividend skrivet 28.11.2007, 11:54:24 ---Ok. Ljusa trummor. gurkan ligger för högt :)
Genomarbetat men vet inte riktigt vilken stämning jag tycker det ger. Typ. ;)
Hade säkert älskat det om jag bott tillsammans med infödingar i djungeln ;) Svårt att säga att det är "grymt jobbat", vilket det kanske är :huh: ... 15 kanaler och oerhört arbete kanske? :) Ändå: Du måste jobba färdigt på det här med nåt att fästa blicken på s a s... Inte för att jag vet vad. En snygg lead eller nåt? typ festliga ljudeffekter? En inföding som hojtar? hehe,nu låter jag kanske onödigt negativ, vilket inte alls är meningen.
Bra i vilket fall att jag nu vet vad Trip hop är :)
--- Slut citat ---
Tack för goda komments! Jupp! Bra idé att flinka in något att fästa öronen vid, ett punctum, som det heter i bildens värld. Ja, den funktion som skönhetsfläcken på Marilyn Monroes ansikte har!
1up:
--- Citat från: tsmalmbe skrivet 28.11.2007, 12:47:18 ---Let's go to the moon!
--- Slut citat ---
hehehe
Förstår vad du menar. :)
För allas öron: Syftas alltså på att slänga in pratande röster där de reser till månen och så vidare. Är en bra idé! Det finns mer material att hämta där förre verren med måntema kom ifrån!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida