Forum > Demolåtar

1upYnot-Triphopish! Ver3 är här! Ynot på sång! 4.51 lång!

<< < (4/11) > >>

P3t3r:
Tummen upp, 1up  :D Värt att bygga vidare på.

1up:

--- Citat från: DåligtGehör skrivet 25.11.2007, 17:09:29 ---Fina vibbar!

Det mesta är bra så jag nämner bara det som jag tycker faller ur

# Gurkan för hög

# bell-pianot vid ca: 1:08 ligger för högt

Annars efter ett tag blir det rätt repetativt. Särskilt som det inte finns någon lead som för stycket i någon riktning. Man kan naturligtvis leta efter något att lägga på det befintliga man fundera allvarligt över att låta detta vara hamnen och att stycket kan ta även andra farleder med små scenerier.

--- Slut citat ---

Bra synpunkter bägge. Ska justera det. Gurkan blev stark för då blev ljudbilden mer komplett. Men får trixa vidare.

Har ett litet ess i rockärmen kvar. Ett stycke som bryter av. En lite ilsk grej som man hajar till av, med samma grundkomp och cymbaler och nästan varningssignalslinga. Ska slänga in den i smeten och se hur det smakar. Kan vara ett sceneri?

Sordintrumpet ska jag lägga mig och drömma om snart.

1up:

--- Citat från: P3t3r skrivet 26.11.2007, 00:12:04 ---Tummen upp, 1up  :D Värt att bygga vidare på.

--- Slut citat ---

Whii! :) Kul!

Tack för att du ville lyssna, P3t3r.

equality:
Samma sköna vibbar som i Jenny...suck!

1up:

--- Citat från: equality skrivet 26.11.2007, 21:35:47 ---Samma sköna vibbar som i Jenny...suck!

--- Slut citat ---

Men! :-o Nu blir jag förvånad. Får väl ta dig på orden och försöka ta till mig! Hoppas det kan ge mig inspiration som du gav mig med Jenny-låten och därför fann kraft att fortsätta med den. (För hvilket du skola hava stort tack!) Du har kanske hört senaste verren med den nya versen mot slutet av låten?

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion