Kontrollrummet

Häjj (Burning Sven)

gäst · 23 · 5968

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Burnin Sven

  • Gäst
Så då så hittade man äntligen hur det skulle gå till det här :lol: fattade inte att det skulle pilas nedåt så långt men det gick bra till sist man är väl lite trög men det är ju ingen nyhet. Tjena igen föresten kul att råkas och synd att Studio nödvändigtvis var tvunget att omformas till nåt rymdskepp eller nåt. Extra skoj att detta initiativ då togs som en räddare i nöden. Kanske inte kommer att bli den flitigaste debattören här men slinker allt in då och då. Ha det gött till lejter då vi ses igen.
Göran

Edit och kredit glömde forumettiketten så här är det:
Heter Göran född 53, gammgubbe alltså bor i Sya utanför Mantorp. Är gift frugan heter Kristina, jag jobbar som personlig assistent åt henne här hemma. Krilla som hon kallas har MS sedan ca. 15 år tillbaka så det har inte alltid varit så skoj men vi skrattar ofta så flaggan vajar stolt. En utflugen dotter var allt vi han med men det gick å andra sidan bra hon är fin gumman. Är före detta Bilmek och fritidsledare.
Hållit på och fibblat med datorer sen min första Amiga 500 på 80:i talet är inget bra påt oavsett detta. Började tidigt att fantisera om att det skulle gå att spela in musik på dator men först nu så är jag där. Är inte så duktig på det heller men låtsas som att det regnar :P.