Kontrollrummet

Everyday Solution - My tears are cold

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad everydaysolution

  • Nykomling
  • *
    • Antal inlägg: 28
    • Visa profil
ARTIST/GRUPP:
EVERYDAY SOLUTION
LÅTNAMN:
My tears are cold
GENRE: Pop
LÅTLÄNGD:5.25
KOMPOSITÖR:Everyday Solution
PRODUCENT:Everyday solution
EV. MEDVERKANDE:Oscar Solmell-(Vocals/Piano) Ashkan Azadi-(Guitar) Eric Hagdahl-(Guitar) Erik Bate Holmberg-(Bass/Piano) Johan Vegfors-(Drums)
INSPELNINGSÅR:2007
FORMAT: mp3
« Senast ändrad: 07.03.2007, 21:01:01 by tsmalmbe »


Utloggad equality

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 390
    • Visa profil
    • SoundClick
Jo detta är snyggt som tusan. Ett ord på vägen bara: Ni lägger upp en massa låtar här och det är alltid kul att få feedback.
Om man vill ha det skall man vara generös och ge andra feedback tillbaka (inte alls nödvändigtvis min låt!) Allt för ofta har man sett dagsländor som slängt upp en låt och sedan bara dragit...  :huh:
'There's no money in poetry, but then there's no poetry in money either.' Robert Graves


Utloggad everydaysolution

  • Nykomling
  • *
    • Antal inlägg: 28
    • Visa profil
Jo detta är snyggt som tusan. Ett ord på vägen bara: Ni lägger upp en massa låtar här och det är alltid kul att få feedback.
Om man vill ha det skall man vara generös och ge andra feedback tillbaka (inte alls nödvändigtvis min låt!) Allt för ofta har man sett dagsländor som slängt upp en låt och sedan bara dragit...  :huh:


yes, will do will do!


Utloggad tsmalmbe

Av alla era låtar ni hittilas lagt upp var denna både sound och arrangemanhmässigt den mest intetsägande. De andra jag lyssnat på blev man och sakna när det tagit slut. Inte samma effekt när man lyssnade på denna.
.:: Jag mixar och mastrar din demo - ta kontakt :::: GTalk tsmalmbe@gmail.com / www.studiomjau.se / Min Soundcloud   / Mitt företag::.


Utloggad everydaysolution

  • Nykomling
  • *
    • Antal inlägg: 28
    • Visa profil
Av alla era låtar ni hittilas lagt upp var denna både sound och arrangemanhmässigt den mest intetsägande. De andra jag lyssnat på blev man och sakna när det tagit slut. Inte samma effekt när man lyssnade på denna.


Ok :)
Kul att höra