Forum > Demolåtar

Harmonica mike/ Tomten går på soloft

<< < (4/4)

Emulator:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 24.11.2007, 12:03:30 ---MIXEN BOYS and GIRLS?

Hur låter den? Inte en comment om det,så bra kan det väl inte vara? Eller är det så? Jag sviktar,låna mig lite fräscha mix öron..

Mvh
Micael

--- Slut citat ---

höga congas japp. men lova mig att testa att endast byta ljudet från blås till orgel....och testa våra öron med et. tror det skulle va fint :):)

(man får tjata  :lol: )

Harmonica mike:

--- Citat från: Emulator skrivet 24.11.2007, 12:19:58 ---
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 24.11.2007, 12:03:30 ---MIXEN BOYS and GIRLS?

Hur låter den? Inte en comment om det,så bra kan det väl inte vara? Eller är det så? Jag sviktar,låna mig lite fräscha mix öron..

Mvh
Micael

--- Slut citat ---

höga congas japp. men lova mig att testa att endast byta ljudet från blås till orgel....och testa våra öron med et. tror det skulle va fint :):)

(man får tjata  :lol: )

--- Slut citat ---

Ja då drar jag ned congaset en liten snutt,tyckte oxå att det lät så i morse..Blåset - jag vägrar! :P
Det är ju skitgrymt! Men kräver en tillvänjnings period på 14 dar..Och då är det försent när denna ska med på skivan :lol: Möjligen kapar jag lite reverb på blåset för att få det lite närmare i mixen.

Mvh
Micael

Åsa:
Skitbra   :D

Harmonica mike:

--- Citat från: Åsa skrivet 24.11.2007, 13:31:52 ---Skitbra   :D

--- Slut citat ---

Tack Åsa!
Ditt och Fransans bidrag är min kvinnas favorit,hon gillade din röst skarpt!

Mvh
Micael

Harmonica mike:
En "le bömp" då..

Behöver mera öron till mixen.Jag sviktar i tron.

HJÄLP!!!!!

Mvh
Micael

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion