Forum > Färdiga produktioner

Tabasco Stockholm - Jasm Experience

<< < (3/4) > >>

Wernborg:
Jätteskön musik. Låter färdigt.

Kornstad:
Första låten var favoriten efter första lyssningen. Riktigt bra alla tre dock. Det var bara en sak som jag reagerade på direkt när jag lyssnade och det var dubbningen av sången i love and caffein som är otajt och lite sur vid 0:36-0:38 ex.
Känns som att du haft lite bråttom när du slängde ihop det och jag tror det hade varit värt att ta ännu en liten sittning med just den biten.  I övrigt toppenbra!

equality:
Full av energi och upptåg. Häftigt! Argentinsk rocktango över det hela. Snyggt arrad och bra sång. Harmonierna rätt konventionella men låten vinner ju på charmen och de säkra instrumentalinsatserna. Breaket 02:21 med taktändringen håller intresset uppe liksom gitarrsolona. Stark Tabasco minsann!

Torwald:
Ni är ju för rara!

Angående sur stämma: Aj då :) Ska jag vara ärlig visste jag om det men hoppades att genomsnittslyssnaren inte skulle märka det. Det finns fler såna saker är jag rädd, men det fanns inte tid att polera. Nu är det klart så det är lite sent att ändra!

För att ni är så snälla får de som orkar höra en fjärde låt. Lite dragigare om jag inte missminner mig.

Torwald:
När jag ändå är igång kommer den femte.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion