Ja det här kan ju inte vara ihopsnurrat på en dag eller ens två veckor..

Hur som helst tycker jag ni har jobbat jäkligt bra! och om jag nu har rätt eller fel så misstänker jag iaf att tanken fanns redan när man började prata om ett nytt studio forum..och ni grabbar som fixade detta visste vad ni gjorde vilket jag är väldigt glad för!...
..
Här finns många mer funktioner och möjligheter.. tror detta kommer att bli hur stort som helst..frågan är hur mycket tid får ni lägga på kontrollrummet, hur ser framtiden ut för detta forum?
Kan bjuda på en förhandsvisning: Det gick faktiskt
väldigt fort från att vi formerade vår lilla grupp till att forumet var ett faktum. Allt är ju givetvis relativt, men frågar du mig så tycker jag det gick fort. Det var nödvändigt att få upp något snabbt för att inte förlora alla er sköna lirare som funderade på att helt hoppa av forumlivet. Att förlora kamratskapen och inte minst kunskapen som ni alla besitter, var inte något vi kunde stå brevid och bara betrakta.
Hur mycket tid mina kolleger lägger på forumet får de själva svara på. Själv tittar jag dels in några gånger under kontorstid då jag sitter på jobbet, och när jag kommer hem ligger det ett KR-fönster öppet i princip tills jag går och lägger mig. Det blir mycket tid, men det är så jag vill ha det. Vi måste ju ta hand om vårt lilla barn och vara med när det växer upp (och naturligtvis även efter det).

Framtida funktionalitet diskuteras löpande av oss i crew. Det får växa lite i taget. MEN: Det viktiga är kärnverksamheten, nämligen forumet. Det får inte bli lidande. Sen är det ju också så att vi bygger forumet tillsammans med er användare! Framtiden ligger i allas våra händer.
Mer om "storyn bakom" följer, som sagt.
/Chroma