Forum > Demolåtar

#NU UNDER FÄRDIGA# The Christmas Song -bidrag till Julskivan inlägg 27/11**

<< < (10/11) > >>

Harmonica mike:
Ja det är bara att sälla sig till hyllnings kören - detta är lysande! Shit vad snyggt Åsa,Fransan å Wernis.

5:an given - nu finns det 2 såna på julskivan.Equalitys "vinternatt" och denna..härligt!

Då syns vi på skivsläppet på några dagar.. :D

Mvh
Micael

Åsa:
 :wub: tack för all snäll kritik och goda råd! Nu har vi i den nybildade trion  :) bestämt oss för att låten är klar och den har skickats till mastring  :D Känns jättebra!
Och förstås ett extra stort officiellt tack till Wernborg som gjorde låten till nåt mycket mer, den var redan jättebra innan och nu är den skitbra! (visst är jag ödmjuk  ;)) Och så får vi inte glömma att hela låtidén är Fransas från början, toppen!

/vilket tacktal det blev  :huh: :lol:

cykeln:
Den var varm och fin från början
skrev då att jag kunde tänka mej att ni kunde smyga in några instrument
och jösses det har ni gjort
En delikat gitarr som lyfter låten till en ny nivå
Wernborgs gitarr har exakt rätt känsla och ger en jazzig spets på det hela
Superjobb av alla som bidragit med delar till denna och gjort den till en så stor helhet
(Att den ligger som halvfärdig innebär nog att jag inte har några färdiga alls)

Åsa:
he he! Tack, ja alla delar tillsammans blev verkligen en helhet! Den ska inte ligga på halvfärdiga längre egentligen ju ;) Väntar på den mastrade versionen och då landar den på färdiga!  :D

Emulator:
bumpar lite åt IKEN som är på jakt efter åsas egna grejjer :) fransa på piano om jag inte misminner mig, och W på arr o gitarr. eller varför pladdra, finns ju i första inlägget :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion