Forum > Demolåtar
1up-Opera V3! (Handlar om gapiga människor)
mahan:
1up GOES OPERA, eller operap! :D
Kan heller icke lomma med goda råd, eftersom inte kan denna genre, låter ju kul o snygg text.
Kommer plötsligt ihåg att jag har ju faktiskt gjort en rapp själv nångång på 80-talet, finns nånstans på C-kassett, åxå gjord på svenska, eller finlandssvenska!
Äsh, men det var ju din låt som skulle kommenteras, rappen låter lite kantigt, löper inte så bra som det kunde, och så kunde rapparsoundet mjukas upp lite, kunde passa bättre in med musiken.
Ha, visst kunde jag kommentera rapmusik, :D
h. johan
1up:
--- Citat från: mahan skrivet 18.11.2007, 19:12:20 ---1up GOES OPERA, eller operap! :D
Kan heller icke lomma med goda råd, eftersom inte kan denna genre, låter ju kul o snygg text.
Kommer plötsligt ihåg att jag har ju faktiskt gjort en rapp själv nångång på 80-talet, finns nånstans på C-kassett, åxå gjord på svenska, eller finlandssvenska!
Äsh, men det var ju din låt som skulle kommenteras, rappen låter lite kantigt, löper inte så bra som det kunde, och så kunde rapparsoundet mjukas upp lite, kunde passa bättre in med musiken.
Ha, visst kunde jag kommentera rapmusik, :D
h. johan
--- Slut citat ---
Hej hej!
Gräv upp den goda C-kassetten och låtom oss njuta!? :)
Kul du gillar texten!
Ok, mjuka sången något. Japp, förbättra flödet med rapen något ska fixas!
mahan:
--- Citat från: 1up skrivet 18.11.2007, 19:24:16 ---
--- Slut citat ---
Seriös begäran eller icke, hittade faktiskt kassetten och tillomed ett kassettdeck så nu har jag dragit den till mp3, klar att avnjutas med en sval öl! Frågan är, vart slänger man upp sånt alster, passar väl inte riktigt på demo-avdelningen. Men om jag får låna din tråd här så får du höra hur Johan "rappade" för snart arton (18!!!) år sen
h. johan
1up:
--- Citat från: mahan skrivet 18.11.2007, 20:28:30 ---
--- Citat från: 1up skrivet 18.11.2007, 19:24:16 ---
--- Slut citat ---
Seriös begäran eller icke, hittade faktiskt kassetten och tillomed ett kassettdeck så nu har jag dragit den till mp3, klar att avnjutas med en sval öl! Frågan är, vart slänger man upp sånt alster, passar väl inte riktigt på demo-avdelningen. Men om jag får låna din tråd här så får du höra hur Johan "rappade" för snart arton (18!!!) år sen
h. johan
--- Slut citat ---
Kul! :)
Kör i den här tråden. Nemas!
mahan:
Här fanns en gång en låt ......
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida