Forum > Demolåtar

EMU: Snow ver 4 med lite mindre nytt material på slutet och inga fötter

<< < (7/13) > >>

Light Head:
Detta är vackert och stämningen är tungtungtungjul. Det är väldigt bra faktiskt. Harmonier som jag går igång på direkt. Det är ett rätt långt intro, och helt plötsligt tar låten slut?? Jag skulle mycket väl kunna se/höra en fortsättning, där det blir mer och mer crescendo. Att sången sakta övergår i mer och mer högljud dito. Det gör inget om det blir full halls i slutet...

Gillar syntarna, och sången, och givetvis dotterns insats.

Det enda som jag egentligen har något att direkt anmärka på är det relativt abrupta slutet. Kan du inte avsluta utan att tona ut? (Ett förslag bara)

Emulator:
sitter o mixar igen nu :)

flera har nämnt att låten kunde få växa, att den är ett intro. jag tror fanken jag skall tänka på det o göra en ny version efter julskivan !....

värdefulla synpyunkter LH! jag frösöker få in även dem i mixen :)

tack för lyssninge, återkommer!

Emulator:
ähm. ber om ursäkt, då var det här uppe igen :(

Version tre....hur funkar det?

inte så mycket omvälvande saker med slut och så...men gjort allt lite mer sparsmakat. tror jag. och snöknarr.

hoppas någon orkar :)

http://www.perfectbounce.se/snow3.mp3

Åsa:
lyssnar på den här också...  ^_^ fötterna som knarrar i snön fick mig att tänka på den gamla klassiska julkalendern.. vad hette den nu -trolltyg i tomteskogen? Vätten som gick i snön och vred på mössan så han försvann! :)

Jag gillade ju när din dotter sjöng.. vet inte vilken version jag gillar bäst, den här tror jag men saknade som sagt hennes sång! Men som helhet kanske den här är den bästa. å va svårt.. jag återkommer om jag kan sluta vela under kvällen..

Emulator:
:)

Jag gillar också när hon sjäng, men denna tror jag är bäst ur neutralt (eller hur man nu säger...) perspektiv....

kanske..jag vet inte.  :(

mixat lite för mycket på sistone för mina örons väl o ve .)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion