Forum > Demolåtar
Kenneth F - Skeletons Dance
mahan:
--- Citat från: Kenta K skrivet 01.04.2007, 00:50:01 ---Tackar för alla commentarer! Skitkul!
Denna låten är ja inte ens halvfärdig, så det var kanske fel att lägge up den. :)
Låten fick sin titel i samma veva som jag började på den. Men det är bilden av dansande skelett jag har i huvudet när jag jobbar med den. Det var "iden" bakom låten.
Men den är ingen låt än. Det är bara början på något jag började på för lenge sen. :) Men det är kul att ni gillar introt och temat i låten iaf! :) Bätte saker kommer snart! :D
--- Slut citat ---
Som sagt där ovan Kenta K....
vi bara väntar.........o väntar........
Det där lät väl spookie :P
h. mahan
Kenta K:
Haha! :) Mycket nice Mahan.. :) Roligt att du gillar. Vad har du för MSN förresten? Har flera alster du kan få höra om du vill :) :D
mahan:
--- Citat från: Kenta K skrivet 02.04.2007, 16:51:23 ---Haha! :) Mycket nice Mahan.. :) Roligt att du gillar. Vad har du för MSN förresten? Har flera alster du kan få höra om du vill :) :D
--- Slut citat ---
Märkte att min hotmail var out of order, för länge mellan anvämdningarna :wacko:, orkar int dra igång den på nytt :P
Men släng in dina alster här på "halvfärdiga" avdelningen, det finns nog andra KennethF-fans här åxå (nu gick det rätt) :D
h. mahan
Kenta K:
Hehe, det finns alster som inte kan postas här... :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida