Forum > Demolåtar
mahan - STOMP
mahan:
--- Citat från: perrra skrivet 15.11.2007, 10:13:45 ---Jag är helt seriös när jag menar trummprogrammering... Jag sänder dig en låt utan trummor i privmsg så får vi se om du kan ordna till nåt fint :D
/Perrra
--- Slut citat ---
OK Perrra, I´ll give it a shoot! :D
Åsa:
Inte min musik egentligen och ändå hör jag att det låter jättebra såhär långt! Det måste ju vara bra betyg? ;) Och med sång så blir det ju förstås ännu bättre :)
mahan:
--- Citat från: Åsa skrivet 16.11.2007, 21:53:29 ---Inte min musik egentligen och ändå hör jag att det låter jättebra såhär långt! Det måste ju vara bra betyg? ;) Och med sång så blir det ju förstås ännu bättre :)
--- Slut citat ---
TAcka tackar Åsa!
FAnken, jag har så många projekt på gång att jag inte vet i vilken ordning dom ska tas, men här kommer att dyka upp en stark sång på denna låt.
Kul att du tycker att det låter bra. :)
h. johan
ynot:
det lunkar på o man möter spännande personer på vandringen; synkop-mostret, brake-lotta o fill- stina .
blir en intressant färd om än lite saknad av kör-mahan-monstret o lead-skrämman..
tony
Wernborg:
Rock'n roll. Lite elakare gitarr kanske? Kul arrad med slingor hit och dit och det vanliga veva-veva-kompet. :)
Ska bli kul att höra hur sången ska matchas in här.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida