Forum > Demolåtar

mahan - STOMP

(1/6) > >>

mahan:
Okei!
Då kör vi igen, nu pinar jag er med en progerock. Har en BASS V-AMP alá Behringer lånad och det resulterade i följande låt. Tyck o tryck :)

LÅTNAMN:             STOMP
ARTIST/GRUPP:      mahan
GENRE:                 ProgRock?
LÅTLÄNGD:            3:56
KOMPOSITÖR:        mahan
EV. MEDVERKANDE: husflugan i Obbnäs
INSPELNINGSÅR:     2007
FORMAT:               mp3

AND HERE IS THE LINK

Blev lite sent så besparar grannar o kvinnan från nattlig jojk! Slänger på sången senare om det blir godkänt här. :D

Sången får vänta på sig ännu en stund men ny version med basen "inder kontroll":

HÄR E LÄNKEN 15.11 midnatt!

equality:
Tugnt, tajt och väl avvägt solo med perfekt gitarrljud i mina favvolurar. Önskar jag kunde få till trummorna som du.
Ajdå har du också grannar?  :rolleyes: :D Blir perfekt med skrikig rockröst på denna.

mahan:

--- Citat från: equality skrivet 13.11.2007, 02:17:25 ---Tugnt, tajt och väl avvägt solo med perfekt gitarrljud i mina favvolurar. Önskar jag kunde få till trummorna som du.
Ajdå har du också grannar?  :rolleyes: :D Blir perfekt med skrikig rockröst på denna.

--- Slut citat ---

Takk obåck EQ, grannarna och jobbet stör detta kreativa uppfinnande av nya grejer to go were man never went before... :rolleyes:
Men rock ska de va ibland , det bara käns så skönt når dewt surrari huvet, bäst att gå sova nu tror jag.

Men tak för lyssning o komment! :)

h.  johan

Harmonica mike:
Yeaah Ma(ha)n..
Tungt och gott ös! Solot bra! Trummor signerade Johan,perrens! Basen låter basig,men det är ju det som är meningen,möjligen en skärning i det låga då det ooar lite..Sången då..? Ös på för fanken detta blir skitbra!

Mvh
Micael

mahan:
Takk o bokk Micael!
Snabbmix i hörlurar kl. 02.30, och basen dundrar, fixas omgående. Just hem från jobbet, förbereder sångsessionen! :D
Takk igen en gång för lyssning o komment! :)

h.  johan

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion