Forum > Färdiga produktioner
djonas - Riffi Biffi
Burnin Sven:
Fan där la spelaren precis när man ska börja skriva lovorden hmm det måste vi läs forumet fixa nu fick jag ju inte lyssna under tiden som jag skriver. Ja ok skitsamma jag behövde inte höra många sekunder för att fatta läget det här är bra, tack för att man får lyssna gratis skulle faktiskt utan tvekan köpt skivan.
Göran
MrPhil:
--- Citat från: djonas skrivet 12.11.2007, 23:29:39 ---Tjena allihop!
Det var ett tag sen jag var här sist. Har varit mkt BebisBusy på sistone. :)
Slänger upp en liten rökare som jag gjort för länge sen men som blev klar först nu.
All kritik välkommen!
Mvh / djonas
--- Slut citat ---
:P
Asabra!
Gillar introt att du kör med lite renare ljud - öht låter gitarrerna skitbra nu!
Uppgången vid 1:40 är skitbra. Får lite känsla av Steve Morse i denna låten ^_^
Denna hamnar i mp3-spelaren! B)
karl:
lyssnar ju alldeles för sällan på metal men tycker mig uppfatta att du skaffat dig ett TradeMark i din genre...med otroligt njutbart gitarrspel och där allt vävs ihop med dina synthmattor och så som alltid en outstanding trumprogramering....schyssta tersuppgångar :unsure: (låter det som) som återkommer ett par gånger....har aldrig haft elgitarrsambitioner vilket känns jä-ligt bra när man lyssnar till dina låtar annars hade jag nog sålt elgurkan för länge sedan...som vanligt väldans bra...
Allt gott / karl
mahan:
Snyggt att ha dig tillbaka Djonas!
Mer proffsigt än detta kan det ju inte bli, bara sitter å lyssnar o njuter, vilket sjutusans arr o lir, blir ju lite avis, så här långt kommer jag aldrig...
Som vanligt ingenting att såga på, utom kanske en sångstrof, kunde krona detta verk. Funkar ju som instrumental alldeled FRUKTANSVÄRT SUPERSNYGGT! :)
That´s all, fortsätter med att lyssna några gånger till! :)
h. johan
djonas:
--- Citat från: Markus Broberg skrivet 12.11.2007, 23:48:47 ---Haha:=) Fett, me like. Dubbepellar and shit. Skitbra:=) Måste lyssna en gång till:...EDIT: Psykpianot är fint också. Tajt. EDIT IGEN: Jäklar vad jag gillar gurorna också:=)
MvH Markus
--- Slut citat ---
Hej Markus!
Tack så mkt för kritiken. Kul att du gillar. :)
Rock on!!
Mvh / djonas
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida