Forum > Färdiga produktioner

Mahan & Equality - Följas Åt

<< < (18/19) > >>

equality:
tsmalmbe: Tackar! Kanske är lite åt svensktoppshållet. Vore kul om Mahan sa nåt. Har inte hört ett smack!  :huh:

Marruschkka:
Fint driv i den här och tänkvärd text, värmer :P Jag gillar ditt sätt att förmedla texter, känsligt och lyhört.
Sen kan jag hålla med föregående skribenter, att trummorna drar ner lite i helheten, som känns så..energiskt och friskt annars, lite för laid-back nu, som Asti skrev.

Men kommer lyssna på den här fler gånger :)

Marre

freddy:
Mysig låt.

Synten som svävar in ibland är skitfrän. Snyggt gitarrspel med!

Trummorna tycker jag känns väldigt dova, skulle vilja ha lite mer bett och topp. Sen hör jag den ofantligt fula EZ-riden också, den får mahan gärna byta ut :)

Överlag bra, men mixen behöver mer jobb.

Eddi:

--- Citat från: Dividend skrivet 31.03.2010, 02:28:30 ---Aah. bumligheten gällde ekos bastardmix..

Jaja, får nog leta upp (tanka ned) gamla verren för att kunna försöka ge vettiga synpunkter, men vet inte om tiden är sån på dygnet att det är väl spenderad tid, för dig och för mig ;)

--- Slut citat ---
Öh nä min mix fick bort bumligheten - men gav kanske lite för mycket reverb å andra sidan.

Dividend:

--- Citat från: Eko skrivet 02.04.2010, 23:16:17 ---Öh nä min mix fick bort bumligheten - men gav kanske lite för mycket reverb å andra sidan.

--- Slut citat ---

Handlar ateism om gudstroende eller negationen .. (Jaja, förstår inte ens varför jag orkar... ZZZzzz)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion