Forum > Färdiga produktioner
Mahan & Equality - Följas Åt
martinm:
Grattis, den här känns färdig nu :P
Kan inte uttala mig om basen, har dålig lyssning för tillfället.
/martin
karl:
ett av dina guldkorn och tycker du fått till en bra mix...ja denna har figurerat i alla möjliga versioner och har väl hört dom alla ett antal gånger men varje gång man hör textraden "det sägs det finns en mening med allt som sker....men har man då vandrat i vårt kvarter" känns det såå bra varje gång....stor lyrik som sammansmälts med bra musik.....
Ps. Wiehe? Tell me more Pm. :rolleyes:
Pwayne:
Kalas EQ!
Kanonlåt med fin text :)
Härligt ljud, skön instrumentering och skönt dynamiskt arr!
I mina öron är du hemma! :) :) :)
Burnin Sven:
Ja den är fin den här låter bra ända igenom mina helkassa nyinköpta Biltemahögtalare :D. Snacka om att jag gjorde bort mig var ändå på Biltema så jag plocka i ett par i korgen för en av dom gamla Creativelabs hade lagt av. Så nu har jag två riktiga sunkisar mot en halvkass förut :D. Vilket är bäst nåväl låten klingar fint igenom ändå så det är nog ett ganska gott tecken.Typ kan det låta det bra även i ett par monsterkassa högisar då är det nog bra.
Göran
Hellpig:
Skön låt med lite hitpotential (i mina öron i alla fall). Men visst låter det lite Peter LeMarc möter Tommy Nilsson? Slå mig inte nu! :ph34r:
Mixmässigt låter det bra... gitarrerna kunde kanske vara en aning högre, basen liite mer distinkt. Annars äre tummen serru! :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida