Forum > Färdiga produktioner
Mahan & Equality - Följas Åt
idf:
jisses.. lyssnar!! låter fett som fan!!
slideguran är feeet..
jag tycker mixen låter skitbra! sången skulle kunna vara lite mindre ess-ig. basen är lågffrekvent som fan. congasen låter lite väl datagjorda.
sången distar på vissa ställen. synthen är snygg som fan. påminner väldigt mkt om wiehe o afseliuz..
du sjunger fint!!
trummorna är lite väl mkt ez-drummer för min smak. men helt ok mixade. baskaggen låter lite konstig i mellanregistret...
nu kommer sololguran in.. låter asfet. fan ere mark knopfler som lirat eller? precis han ljud o fingerspelet är najs.
gurorna låter skitbra. vad för mick?
snyggt fejdat i slutet..
Nikolaus:
Snyggt! Sången låter lite lite gran som en artist som brukar sjunga on brottslingar, kanske därför jag uppfattar den son kriminell. :P
Dark Of Light:
När allt är sagt, det mesta är gjort...
DÅ upptäcker jag det här...
Måste vara både blind och döv.
Fantastiskt!
Vackert och oerhört imponerande!
Hit potential 100.
Grattis!
Bra jobbat är ett understatement!
equality:
idf: Kul med sånt omdöme från en sån lirare. :D Referenserna blir jag också glad över. Trist med dist men inte orkat sjunga om den. Baskaggen anmärker många på men skulle aldrig fått till dessa trummor själv (thnx emser!) så jag måste släppa det.
Micken till sång och ak-gura är AKG C4000b som jag tycker är bra mycket bättre än Studio Lab B1 den ligger mest och skräpar men AKG:n är ju tre ggr så dyr minst..
Nu gäller det bara att gömma undan denna från Emulators destruction-recycling-machine... :P Tack idf!
equality:
--- Citat från: Nikolaus skrivet 19.03.2007, 21:48:04 ---Snyggt! Sången låter lite lite gran som en artist som brukar sjunga on brottslingar, kanske därför jag uppfattar den son kriminell. :P
--- Slut citat ---
Tack Nikolaus! Intressant att läsa din tolkning av texten. Skulle nog kunna passa in för någon som suttit på kåken men jag vet inte jag har inte gjort den erfarenheten.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida