Forum > Demolåtar

equality - Stigar 6

<< < (16/23) > >>

Bengan_gbg:
Kalaslåt! Har bara lyssnat på v5 och är nöjd så. Kan hålla med DG om att trummorna är onödiga - och orgeln lika så. Tycker dock congasputtret är trivsamt!

equality:
Tack alla! Ska svara bättre sen (sent som f-n!). Skippar försök med uppoppning och lägger upp en version med torrare mix och andra soloinstrument (middle east fiddle och duk-duk från Gigastudio).

Harmonica mike:
V sexan då..
Känns som om jag lyssnar på v3..Lite nya grejer i förhållande till den,men smakfullt gjort.Låten är 5 minuter lång,jag satt som förstummad! Gör nu inget mer i denna - nu har du den! Jag byter ut v3:an mot v6:an i "din"mapp.

Låten fungerar alldeles ypperligt utan rytm instrument.Låten får full pott,arrangemang och lir likaså

5 av 5.

Mvh
Micael

Fidden:
Gillar den så utan trummor! Hade gärna hört något annat instrument på solot, kan bidra med en melodika om du vill men tror inte det passar in nåt vidare :D

Dividend:
Sagt det tidigare förstås; väldigt bra låt. Om du inte visste det redan ;)

I vilket fall, får man fråga hur du fick inspiration till denna låttext? Låter som en gammal bergmanfilm jag knappt såg :)
Mycket intressant på alla sätt, både gitarrspel, arr i övrigt och texten förstås.

/Per

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion